[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

همواره در کنار کادر درمان هستیم، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: برای رشد و پیشرفت جامعه همه باید در کنار هم تلاش کنیم و آموزش و پرورش همواره در کنار کادر درمان و تمام متخصصان حوزه سلامت قرار دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس در بازدید از بیمارستان شهید بهشتی شیراز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، در جمع رئیس و معاونان این بیمارستان، با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) پرستار بزرگ تاریخ بودند، گفت: اینکه میلاد حضرت زینب(س) همه‌ساله به عنوان روز پرستار نام‌گذاری شده است، نشان از پشتوانه بسیار بالای فکری است و همه ما باید از این الگوهای تاریخ درس بگیریم. مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه کار پرستار آرامش‌بخشی است، گفت: در واقع پرستاران پیام‌رسان‌های آرامش هستند و مراقبت از بیماران قطعاً برکات بسیار زیادی در زندگی این عزیزان خواهد داشت. عسکری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پرستارانی که جان عزیز خود را در شرایط کرونایی از دست دادند، گفت: کارهای همراه با محبت پرستاران همواره باعث دلگرمی مردم بوده است و قدردان زحمات این عزیزان هستیم و این روز را به نمایندگی از دانش‌آموزان و اولیای آنها و معلمان استان فارس به همه پرستاران تبریک می‌گویم.
وی افزود: برای رشد و پیشرفت جامعه همه باید در کنار هم تلاش کنیم و آموزش و پرورش همواره در کنار کادر درمان و تمام متخصصان حوزه سلامت قرار دارد. خاطرنشان می‌شود، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این بازدید در بخش‌های مختلف این بیمارستان حضور یافت و با اهدای شاخه گل به پرستاران این بیمارستان از زحمات آنها تقدیر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی