[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ضربه کاری به بوروکراسی ، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه در دیدار با کارآفرینان برتر استان گفت: کارآفرینی در استان اعلام کرده که آمادگی جذب هزار نفر نیروی کار را دارد و از طرف دیگر نیز روزانه ده‌ها درخواست اشتغال به استانداری فارس از سوی مردم ارجاع می‌شود. این تناقض نشان دهنده وجود یک مشکل و حلقه مفقوده است. این مشکل در دستور کار شورای اشتغال استان قرار خواهد گرفت.
به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با کارآفرینان برتر استان اظهار داشت: خرید تولیدات مناسب از نظر کیفیت و قیمت در استان فارس، برای مجموعه‌های دولتی و شهرداری‌های این استان، مجدداً ابلاغ خواهد شد.
استاندار فارس با اشاره به مشکلاتی که از سوی کارآفرینان مطرح شد، تصریح کرد: در حوزه حمایتی، با کمک صندوق نوآوری و شکوفایی و در سایر بخش‌ها مانند مالیات، گمرک و دانش‌بنیان با جدیت پیگیری خواهد شد.
نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر اینکه رویکرد دولت سیزدهم، حذف مجوزهای اضافی و دست‌وپاگیر در حوزه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی است، اظهار داشت: قطعاً این مسئله در دستور کار مدیریت ارشد استان می‌باشد.
دکتر ایمانیه با اشاره به سخن یکی از کارآفرینان در خصوص کمبود نیروی کار در استان، گفت: یکی از کارآفرینان استان اعلام کرده که آمادگی جذب هزار نفر نیروی کار را دارد و از طرف دیگر نیز روزانه ده‌ها درخواست اشتغال به استانداری فارس از سوی مردم ارجاع می‌شود که این تناقض نشان‌دهنده وجود یک مشکل و حلقه مفقوده است.
وی افزود: حل این مشکل در دستور کار شورای اشتغال استان فارس قرار خواهد گرفت تا تدبیری فوری برای این وضعیت اندیشیده شود.
نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه درصدی از اعتبارات تبصره 18 و 16 به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص یافته است، گفت: اخیراً بخش‌نامه‌هایی را دریافت کرده ایم که به این شرکت‌ها زمین با اقساط بلندمدت و تخفیفات ویژه ارائه شود.
استاندار فارس در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تدوین برنامه هفتم توسعه کشور خطاب به کارآفرینان حاضر در جلسه، گفت: این برنامه در حال تدوین است و تا حدود ۱۰ روز آینده فرصت داریم تا نظرات کارشناسی را مطرح کنیم؛ لذا از تمام نخبگان و کارآفرینان و سرمایه‌گذاران استان درخواست می‌کنیم در این مدت نظرات کارشناسی خود را به استانداری اعلام کنند.
در پایان این نشست از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان فارس تقدیر شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی