[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جبهه مسکن در لارستان تقویت شد ، روزنامه شیراز نوین

عطاءالله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس در جریان بازدید از پروژه‌های 217 و 185واحدی طرح نهضت ملی مسکن لارستان، پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها را مطلوب توصیف کرد و گفت: با توجه به استقبال خوب و عزم و اراده ای که برای پیشبرد این طرح در جنوب فارس شکل گرفته، امید است طرح‌های نهضت ملی مسکن در جنوب فارس زودتر از برنامه زمان بندی به نتیجه برسند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، زمانی در این برنامه در معیت حجت الاسلام و نجفی از دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس و با حضور میزان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از طرح‌های نهضت ملی مسکن در لارستان 
دیدن کرد.
زمانی اضافه کرد: شهرهای بنارویه، بیرم، جویم، خور، دهکویه، عمادشهر، لار و لطیفی در شهرستان لارستان زمینه اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن را دارند و با انجام مطالعات در این شهرها امید برای خانه دار شدن طیف وسیعی از جمعیت شهری بالاتر رفته است. مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: در حوزه شهرستان لارستان و جویم بیش از 14هزار متقاضی نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کرده اند و کار پالایش و زمینه سازی برای اختصاص زمین مناسب به این افراد و اجرای طرح در حال انجام است.
زمانی در ادامه سفر به لارستان به همراه مسئولان محلی این شهرستان و احمد دلاور معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، اردشیر مکاری بخشدار مرکزی لارستان از روستاهای محروم زاهد محمود، علی آباد زاهد محمود و هرمود مهرخویی بازدید کرد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با بررسی مسائل و مشکلات این روستاها با اهالی روستا به گفت و گو نشست و به برخی از مشکلات آنان در دیدار چهره به چهره پرداخت. شرایط ساخت و ساز در روستاها و طرح‌های بهسازی و هادی از جمله موضوعات بود که در این دیدارها به آنها پرداخته شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی