[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تمرکز بر اجرای جهاد تبیین برای جوانان، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: الگوی ستاد بیانیه گام دوم و جهاد تبیین متأثر از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، علی اکبر میدان‌شاهی در جلسه ستاد بیانیه گام دوم و جهاد تبیین که با حضور جمعی از اعضای این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده نظامی بی نظیر بود و جبهه استکبار را در سرزمین‌های اسلامی به زانو درآورد. 
وی همچنین به منش بزرگوارانه سردار بزرگ اسلامی اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار با بهره گیری از منش و رأفت اسلامی توانست جوانان کشورهای اسلامی، آزادی‌خواهان و ارزش‌مداران سرتاسر جهان را به دور خود جمع کند و به همین دلیل در ستاد بیانیه گام دوم و جهاد تبیین از بزرگان جهان اسلام و سیره شهدای عزیز در پیشرفت و توسعه الگوپذیری می‌شود.
او در ادامه پیرامون ساختار و نقشه راه این ستاد گفت: این مجموعه متفاوت از ساختار سایر شوراها و کمیته‌ها خواهد بود و در راستای تبیین ارزش‌های انقلابی و تشریح فعالیت‌های صنعت گاز دو دبیرخانه علمی و اجرایی در نظر گرفته می‌شود.
این مقام مسئول با تشریح این فعالیت‌ها افزود: تولید محتوا و فکر از طریق دبیرخانه علمی و اجرای فعالیت‌ها و تصمیمات از طریق دبیرخانه اجرایی صورت می‌گیرد. ساختار ستاد مانند یک کنفرانس علمی دائمی است که توصیه‌های بیانیه گام دوم را در شرکت گاز استان به طور مستمر پیاده‌سازی می‌نماید.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در بخش دیگری از سخنانش با اعلام اینکه بیش از 90 درصد جامعه از نعمت گاز طبیعی برخوردار است، تصریح کرد: فعالیت‌های صنعت گاز حجم بالایی از اقتصاد کشور را تشکیل داده و نقش اساسی در برقراری عدالت اجتماعی و توازن امکانات دارد. این ستاد می‌کوشد با روش‌های علمی تلاش‌های صورت گرفته را به جامعه معرفی کرده و با راهکارهای دانش‌افزایی و اطلاع‌رسانی درمورد مصرف بهینه و ایمن گاز گام‌های مؤثری بردارد.
میدان‌شاهی با یادآوری محورهای اصلی بیانیه گام دوم انقلاب گفت: شناخت آرمان‌های انقلاب اسلامی در مراحل خودسازی، جامعه‌پردازی، تمدن‌سازی، شناخت مسائل عصر جدید، توجه به شعارهای جهانی درخشان انقلاب اسلامی، دفاع ابدی از نظریه نظام انقلابی و تمرکز بر دستاوردهای گران‌مایه انقلاب باید موردتوجه ویژه قرار گیرد.
وی جایگاه شعار «ما می‌توانیم» را در بیانیه گام دوم انقلاب و پیشرفت کشور پررنگ توصیف کرد و افزود: به برکت جمهوری اسلامی شاهد ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور هستیم و امروزه موتور پیشران کشور در عرصه‌های علم و فناوری، ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی، گسترش عدالت اجتماعی و رشد مبانی اخلاق و معنویت حرکت مثبتی داشته است.
او خواستار تبیین خدمات صنعت گاز برای اقشار مختلف جامعه و به ویژه جوانان شد و اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان مستعد و سرمایه‌های انسانی به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشور در راستای مقابله با دسیسه‌های استکبار یاد شده و به فرموده رهبر معظم انقلاب، جوانان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی هستند.
میدان‌شاهی با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری خواستار فرصت‌دهی بیشتر به جوانان برای سربلندی نظام اسلامی شد و بیان داشت: دانش آشکارترین وسیله عزت و قدرت یک کشور است و توجه به مواردی نظیر تولید دانش بنیان، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد، تلاش برای تغییر سبک زندگی و تغییر الگوی مصرف مطابق تعالیم ارزشمند اسلام در برنامه‌های ستاد نقش 
اساسی دارد.
در پایان این جلسه، اعضای ستاد در این جلسه نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند و مقرر گردید نقشه راه ستاد در جلسه آینده ارائه شود و مورد بررسی اعضا قرار گیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی