[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ادامه زندگی رونالدو؛ شاید در عربستان، روزنامه شیراز نوین

روزنامه مارکا از احتمال بالای پیوستن رونالدو به النصر با یک قرارداد فوق نجومی‌ خبر داد.
به گزارش فوتبال 360، صبح چهارشنبه روزنامه مارکا چاپ اسپانیا در مطلبی جالب و البته عجیب خبر داد ممکن است مقصد بعدی کریستیانو رونالدو پس از پایان جام جهانی، عربستان سعودی باشد و مراحل زیادی تا قطعی شدن‌این انتقال باقی نمانده است!
کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی و حالا سابق منچستریونایتد که پس از انجام مصاحبه فوق جنجالی با «پیرس مورگان» به صورت توافقی از جمع شیاطین سرخ جدا شد، ممکن است در مسیر تازه‌ای قرار گرفته و راهی مکان ناشناخته‌ای شود؛ عربستان سعودی! سرزمینی که اگر روزی کسی می‌گفت کریستیانو رونالدو برای پایان دوران حرفه‌ای خود به آن خواهد رفت با تمسخر سایرین روبه‌رو می‌شد! حالا اما در سن 37 سالگی شاید دیگر برای رونالدو اسم و رسم باشگاه و لیگی که در آن بازی می‌کند، اهمیت چندانی نداشته باشد و اقتصاد برای او حرف اول را بزند.
روزنامه مارکا چاپ اسپانیا طی شماره چهارشنبه خود در مطلبی ادعا کرده کریس رونالدو، بهترین گلزن ملی تاریخ فوتبال در یک قدمی ‌رسیدن به توافق نهایی با باشگاه النصر عربستان قرار داد؛ ادعایی که چند هفته پیش توسط ‌این نشریه مشهور اسپانیایی مطرح شده بود.‌ این موضوع در حالی مطرح شده که سوابق رونالدو در ارتباط با سعودی‌ها جالب توجه نبوده و پیش از‌ این طی سال‌های گذشته چندین پیشنهاد همکاری از سوی عربستان توسط رونالدو رد شده بود که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به رد پیشنهاد سفیر گردشگری عربستان توسط رونالدو اشاره کرد؛ پیشنهادی که بعدها لیونل مسی دیگر اسطوره تاریخ فوتبال آن را پذیرفت و هم اکنون در ‌این حوزه فعالیت می‌کند. به ادعای مارکا، رقم پیشنهادی به کریس رونالدو در رده‌بندی فوق نجومی ‌قرار می‌گیرد. در ‌این گزارش عنوان شده النصر خواستار امضای قرارداد به مدت 2 فصل و نیم با اسطوره پرتغالی است و حاضر است جدا از جوایز و پاداش‌ها و همچنین قراردادهای تبلیغاتی به ازای هر فصل رقم سرسام‌آور 200 میلیون یورو را به کاپیتان تیم ملی پرتغال پرداخت کند! رقمی ‌که برای 2  فصل و نیم به عدد شگفت‌انگیز 500 میلیون یورو خواهد رسید! هیچ‌کدام از باشگاه‌های متمول قاره سبز و حتی باشگاه‌های ثروتمند ‌ایالات متحده نه توانایی و نه جرئت پیشنهاد چنین مبلغی را به رونالدو ندارند و به نظر می‌رسد النصر تنها مشتری دست به نقد اسطوره پرتغالی باشد. در صورت قطعی شدن ‌این انتقال عجیب و تاریخی، کریس رونالدو در النصر تنها نخواهد بود.‌ این تیم عربستانی که مانند همتایان خود همچون الهلال و الاتحاد با پول پاشی به فکر پیشرفت است، رودی گارسیا سرمربی سابق موناکو را روی نیمکت خود دارد و داوید اوسپینا دروازه‌بان تیم ملی کلمبیا و آلوارو گونسالس مدافع سابق ویارئال در ترکیب ‌این تیم حضور دارند؛ گزینه‌هایی که باعث خواهند شد رونالدو در عربستان احساس تنهایی نکند. کاپیتان تیم ملی پرتغال که در رؤیای فتح جام جهانی به همراه کشورش به مرحله یک هشتم نهایی قطر 2022 صعود کرده، به نظر نمی‌رسد در حین ‌این رقابت‌ها قصدی برای اظهارنظر در ‌این زمینه داشته باشد.تا ‌این لحظه نزدیکان رونالدو هم واکنشی به ‌این موضوع نشان نداده‌اند و ممکن است سرنوشت ‌این موضوع تا پایان حضور پرتغال در قطر در‌هاله‌ای از ابهام باقی بماند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی