[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کسب مقام دوم کشور توسط هیئت پزشکی ورزشی فارس، روزنامه شیراز نوین

در ارزیابی صورت گرفته توسط فدراسیون پزشکی ورزشی، هیئت پزشکی ورزشی فارس موفق به کسب مقام دوم در بین استان‌های گروه اول کشور  در سال ۱۴۰۰شد و به همین مناسبت لوح تقدیری با امضاء دکترغلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و توسط دکتر اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون به دکتر کاوه باشتی اهدا شد.گفتنی است هیئت پزشکی ورزشی فارس در سال‌های اخیر همواره در بین ۳ استان برتر کشور بوده است.
دکتر اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در دیدار با رئیس و اعضای کمیته‌های هیئت پزشکی ورزشی فارس و معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان با بیان ‌اینکه فدراسیون از عملکرد هیئت پزشکی ورزشی فارس رضایت دارد، گفت: هیئت پزشکی ورزشی فارس نماینده خوبی برای فدراسیون پزشکی ورزشی است که در جنوب کشور به یک پایگاه قوی تبدیل شده است.
وی افزود: در هیئت پزشکی ورزشی فارس ساختار سازی به شکل خوبی صورت گرفته و امیدواریم کارهای خوبی که در هیئت استان فارس انجام شده و در حال اجراست در آینده نیز ادامه داشته باشد.
دکتر اشکان اردیبهشت بیان کرد: بسیاری از کارهای خوبی که در فارس انجام شده می‌تواند در کل کشور نیز اجرا شود.
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: هیئت‌های پزشکی ورزشی فعال مانند هیئت استان فارس بازوان خوبی برای ادارات کل می‌باشند که در بخش‌های مختلف از جمله نظارت می‌توانند اطلاعات خوبی در اختیار ادارات کل قرار دهند. همچنین خدماتی که هیئت‌های پزشکی ورزشی به ورزشکاران می‌دهند باعث می‌شود تا ورزشکاران در صورت نیاز به خدمات پزشکی، دلگرم باشند.
به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ‌ایران، دکتر کاوه باشتی در نشست با دبیر، مسئول امور استان‌ها و رئیس کمیته خدمات درمان فدراسیون پزشکی ورزشی و همچنین معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به کسب مقام دوم کشور توسط هیئت پزشکی ورزشی فارس گفت: این موفقیت مرهون تلاش همه همکاران است.سرپرست هیئت پزشکی ورزشی فارس افزود:در هیئت پزشکی ورزشی فارس تلاش می‌شود تا به تمامی ‌ورزشکاران بهترین خدمات ارائه شود که ‌این خدمات برای ملی پوشان و ورزشکاران المپیکی به صورت ویژه‌تر می‌باشد. وی ادامه داد:در سال‌های اخیر تلاش شد تا ورزشکاران سازمان یافته و تحت پوشش ‌این هیئت افزایش یابند که متأسفانه کرونا‌ این روند را تحت تأثیر قرار داد اما پس از آن ‌این روند همچنان افزایش یافت، چنانکه امسال نسبت به سال گذشته 59 درصد افزایش عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمان را شاهد بوده‌ایم. دکتر کاوه باشتی ادامه داد:در طول هفته، پزشکان‌ این هیئت به صورت برنامه‌ریزی شده به جامعه ورزش خدمات  ارائه می‌دهند و در زمینه‌های مختلف از جمله تغذیه، مشاوره ورزشی و همچنین روانشناسی خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود.گفتنی است در ‌این نشست از دکترکاوه باشتی به دلیل کسب مقام دوم کشور توسط هیئت پزشکی ورزشی فارس در سال 1400 در بین استان‌های گروه یک کشور  و نویدعبداللهی فرد مسئول کمیته روابط عمومی ‌هیئت پزشکی ورزشی فارس به دلیل کسب مقام نخست کشور در سال‌های 99 و 1400 در بین کمیته‌های روابط عمومی ‌تجلیل شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی