[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رویداد استارت آپی خدمات خودرو برگزار می‌شود، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس از برگزاری رویداد استارت آپی هوشمندسازی خدمات خودرو در مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر شیراز خبر داد.
دکتر حبیب دانش منش شنبه ۱۲ آذر در جمع خبرنگاران گفت: امروزه با گسترش علوم کامپیوتر و سیستم‌های کامپیوتری و الکترونیکی، کاربرد این ابزارها در زندگی روزمره توسعه یافته و نقش سیستم‌های مذکور در زندگی، روزبه‌روز پررنگ‌تر شده است و صرف‌نظر کردن از قابلیت‌های آن‌ها امکان پذیر نیست.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس اضافه کرد: هوشمندسازی خدمات خودرو به واسطه بهره‌گیری از ابزارها و تکنیک‌های فنی و اطلاعاتی برای مدیریت صحیح امور موجب تسهیل خدمات این حوزه، شتاب بخشیدن به اجرای دقیق و حرفه‌ای‌تر امور، شفاف سازی در هزینه کردها، کاهش مصرف انرژی و افزایش ایمنی می‌شود. دانش منش ادامه داد: رویداد استارت آپی هوشمند سازی خودرو، اولین رویداد استارت آپی در این زمینه محسوب می‌شود که ۲۹ آذرماه در مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر شیراز برگزار خواهد شد. او اظهار کرد: ابزارهای نوین و هوشمند در تعمیر خودرو، هدایت هوشمند خودرو، آپشن‌های جدید و رفاهی هوشمند در خودرو، سامانه مدیریت خودرو، سیستم‌های ایمنی و امنیتی خودرو، خدمات آنلاین خودرو از محور‌های اصلی این رویداد است. رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس، حمایت از ایده‌های برتر از سوی مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر شیراز و سرمایه گذاران، عقد قرارد منع افشای اطلاعات (NPA)، ثبت اختراع ایده‌ها و اهدای جوایز به تیم‌های برگزیده را از فرصت‌های ارزشمند در این رویداد ذکر کرد.  حبیب دانش منش با بیان اینکه صاحبان ایده تا ۲۰ آذر امکان اعلام و ثبت ایده‌های خود را خواهند داشت، از دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه استارت‌آپی دعوت کرد که ایده‌هایشان را به نشانی
 startup.farsuast.ir ارسال و از طریق لینک startup.shirazwhu.ir در این رویداد شرکت کنند. رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد به مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر شیراز به آدرس؛ بولوار مدرس، خیابان فرصت شیرازی، نبش میدان فرصت شیرازی به طرف بولوار پروین اعتصامی مراجعه کرده یا با شماره ۰۷۱۳۷۲۱۰۲۱۸ تماس بگیرند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی