[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سرتیم اغتشاشگران دستگیر شد، روزنامه شیراز نوین

معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب شیراز با بیان‌اینکه گردانندگان اصلی فراخوان مجازی در شیراز که هدایت لیدرها و اعزام افراد به نقاط مختلف این شهر و ایجاد تجمع‌های غیرقانونی را برعهده داشتند؛ دستگیر شدند، گفت: از سر تیم آنها بمب‌های دست‌ساز با چاشنی انفجاری کشف شد.
به گزارش شیراز نوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان فارس، ابوذر رنجبر سرپرست دادسرای انقلاب شیراز با بیان اینکه ارتباط سرتیم این گروه ۹ نفره با فعالان سیاسی و اپوزیسیون خارج از کشور محرز شده است گفت‌: یکی از فعالیت‌های این افراد هدایت اغتشاشات در نقاط مختلف شیراز بود.
رنجبر به فعالیت‌های تخریبی دیگر این گروه و لیدر اصلی آن نیز اشاره و تصریح کرد: سرتیم این گروه در زمان دستگیری بمب‌های دست ساز با چاشنی‌های انفجاری تأخیری به همراه داشت. وی بیان کرد: فعالیت گسترده و سازماندهی شده این گروه با هدف جهت‌دهی به اغتشاشات خیابانی در نقاط مختلف شیراز در جریان تحقیقات پرونده به اثبات رسیده است.
وی همچنین به عملیات ناموفق این گروه در آتش زدن یک پایگاه بسیج در شیراز نیز اشاره کرد و افزود: این پرونده در شعبه ویژه بازپرسی دادسرای انقلاب شیراز در حال تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر ابعاد و مرتبطین احتمالی است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی