[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار صدرا پاسخگوی نیازهای ورزشی جوانان هستیم، روزنامه شیراز نوین

به گزارش اداره روابط عمومی ‌و اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی‌صدرا، به میزبانی شورای اسلامی ‌شهر صدرا، دکتر حق جو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، دکتر پرنیان شهردار صدرا و مهندس عزیزی رئیس و سایر اعضای شورای شهر، جلسه‌ای پیرامون مشکلات ورزشی و حوزه جوانان شهر صدرا برگزار گردید.
در ‌این جلسه مهندس‌هاشم عزیزی رئیس شورای اسلامی ‌شهر صدرا اعلام کرد، جمعیت شهر صدرا روزانه در حال افزایش است و برای ‌این افزایش جمعیت تاکنون هیچ اقدامی ‌در جهت توسعه زیرساخت‌های ورزشی و جوانان صورت نگرفته است. وی افزود: متأسفانه در گذشته متناسب با جمعیت و نیاز شهروندان زیرساخت ورزشی همچون سالن‌های چند منظوره زمین‌های فوتبال، والیبال و سایر رشته‌های ورزشی ‌ایجاد نشده است. در حال حاضر شهر ۲۰۰ هزار نفری صدرا تنها دارای دو سالن فعال است که آن‌ها هم با مشکلاتی روبه‌رو هستند. دکتر بهزاد پرنیان شهردار صدرا نیز خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین خواسته‌ها و نیازهای شهروندان صدرا خصوصاً جوانان و نوجوانان ‌ایجاد زیرساخت ورزشی در ‌این شهر است که در ‌این حوزه توجه چندانی توسط مدیران مرتبط صورت نگرفته است، از ‌این رو شهرداری صدرا با ‌ایجاد سازمان فرهنگی ورزشی تلاش کرد تا حدودی ‌این کمبود را در حوزه ورزش و جوانان جبران کند. شهردار صدرا گفت: با حمایت ویژه اعضای شورای محترم تاکنون ۵ زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف شهر صدرا‌ ایجاد گردیده است تا سرانه ورزشی شهر افزایش یابد و جوانان و نوجوانان بتوانند از‌ این امکانات بهره‌مند شوند، همچنین در طول سال و به مناسبت‌های مختلف نیز مسابقات ورزشی مختلف سازماندهی و برگزار می‌گردد اما همچنان جای خالی هیئت‌های ورزشی و اداره ورزش و جوانان حس می‌شود، امیدواریم هر چه سریع‌تر تدابیر لازم در ‌این خصوص صورت پذیرد.
خداکرم فیروزمند رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی و حقوقی شورای اسلامی ‌شهر صدرا نیز با بیان ‌اینکه در شهر صدرا هیچ نشانه‌ای از ورزش دیده نمی‌شود، گفت: شهر صدرا با ورزش و تیم فوتسال آن در کشور شناخته شده و حضور تیم فوتسال صدرا که به نوعی نماد فوتسال کشور نیز هست باعث شد ‌این شهر در مقطعی بر سر زبان‌ها باشد و علاقه‌مندان ورزش از شهرهای دور و نزدیک برای تماشای مسابقات لیگ برتر فوتسال در صدرا حضور یافتند اما اکنون دیگر هیچ نشانه‌ای از ورزش در ‌این شهر دیده نمی‌شود. در ادامه جلسه دکتر حق جو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: ‌این جلسه از جمله جلساتی است که برای ورزش و جوانان حائز اهمیت می‌باشد و می‌تواند نتایج خوبی در بر داشته باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی