[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

انهدام باند سارقان منزل و کشف ۲۰ فقره سرقت در شیراز ، روزنامه شیراز نوین

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند 5نفره سارقان منزل و کشف 20 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ «کاووس حبیبی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های اولیه برای کارآگاهان محرز شد سارقان پس از شناسایی منازلی که خالی از سکنه بودند، درب‌ها را تخریب و اقدام به سرقت طلاجات و اموال با ارزش کرده و محل سرقت را ترک می‌کرده اند. رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه باند سارقان را شناسایی و طی یک عملیات منسجم، هر 5 نفر اعضای این باند را دستگیر کنند.
وی افزود: سارقان در بازجویی‌های پلیسی به 20 فقره سرقت منزل اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان 700 گرم طلای سرقتی کشف شد.
سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه سارقان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: نصب حفاظ‌های نرده ای روی دیوارها و بالای در، عامل بازدارنده مهمی می‌باشد و شهروندان باید ضمن رعایت این نکات ایمنی، از قفل بودن تمامی درهای ساختمان از قبیل پشت بام، در ورودی و در پارکینگ اطمینان حاصل کنند و در صورت غیبت طولانی منزل خود را به همسایگان قابل اطمینان بسپارند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی