[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اقتصاد معلولان برنامه‌محور باشد ، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: برنامه ریزی برای ایجاد زمینه فروش محصولات تولید شده توسط جامعه معلولان این استان به صورت دائمی راهکار مهمی برای توانمندسازی این قشر است که با جدیت دنبال می‌شود. اسماعیل محبی پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های معلولان استان فارس، با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی برای فروش تولیدات جامعه هدف بهزیستی این استان، گفت: کارگروهی برای شیوه بازاریابی و امکان عرضه محصولات تولیدشده توسط معلولان در سطح استان باید شکل گیرد که همکاری شهرداری‌ها نیز در این مسیر می‌تواند مؤثر باشد. وی ادامه داد: ایجاد نمایشگاه دائمی عرضه محصولات تولیدشده توسط معلولان استان فارس یکی از اهدافی است که می‌تواند در این زمینه به توانمندسازی معلولان کمک زیادی کند.
این مسئول اضافه کرد: استفاده از روش‌ها و تکنولوژی‌های نوین از جمله استفاده از اپلیکیشن‌های فروش مجازی می‌تواند فضای مناسبی برای عرضه تولیدات این بخش فراهم کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در پایان گفت: در حال حاضر ۱۴۲هزار توان‌خواه توسط بهزیستی فارس شناسایی و برای آنها پرونده مددجویی تشکیل شده است.
نمایشگاه توانمندی‌های معلولان فارس تا ۱۵ آذرماه در طبقه همکف استانداری فارس دایر و پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی