[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پرستاران مادر معنوی ایتام شدند، روزنامه شیراز نوین

رئیس اداره اکرام کمیته امداد فارس اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون پرستاران حامی، بیش از ۲۴میلیون تومان به حساب ۱۹۶۱ فرزند معنوی خود واریز کرده‌اند.
افسانه اقبال گفت: هفته گذشته و به مناسبت گرامیداشت روز ولادت عقیلة النساء زینب کبری(س) و همچنین روز پرستار، از همراهی و همکاری ۸۱۲ پرستار استان به پاس حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تجلیل شد.
به گزارش ایسنا، اقبال با بیان اینکه پرستاران با تلاش حوزه مدیریت پرستاری از سنوات گذشته همواره در کنار امداد بوده و در ترویج فرهنگ حسنه انفاق این نهاد مقدس را یاری کردند، افزود: در حال حاضر ۸۱۲ پرستار در سراسر استان از ۱۹۶۱ فرزند معنوی خود حمایت کرده و شادی را با آنان تقسیم می‌کنند.
اقبال یادآور شد: بیشترین تعداد پرستان حامی از شهرستان فسا هستند که امیدواریم بتوانیم در این کار بزرگ معنوی شاهد افزایش حامیان از اقشار و اصناف مختلف باشیم. رئیس اداره اکرام عنوان کرد: اکنون تعداد ۱۲۷هزار و ۳۶۰ حامی از بیش از ۲۸هزار فرزند حمایت می‌کنند که پیش‌تر ذکر شد ۸۱۲ نفر از آنان از پرستاران هستند و از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۴میلیون تومان به حساب فرزندان خود واریز کردند.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی