[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

قهرمانی کشوری دارت دختران در دستان انیس سال افزون، روزنامه شیراز نوین

هفدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در بخش دختران و بانوان در یاسوج برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس به نقل از روابط عمومی هیئت انجمن‌های ورزشی استان، هفدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در دو بخش دختران و بانوان در یاسوج برگزار شد.
در بخش دختران این دوره از مسابقات 30 دارتیست از 15 استان در دو بخش انفرادی و دوبل به رقابت با یکدیگر پرداختند. در بخش انفرادی انیس سال افزون دارتیست توانمند و خوش آتیه استان فارس با غلبه بر تمامی حریفان و کسب پیروزی در تمامی بازی ها، با اقتدار مقام قهرمانی را از آن خود کرد و زینب زارع از کرمان به عنوان نایب قهرمانی، همچنین مطهره سلطانی از خراسان جنوبی و ثمین صالح زاده از تهران به‌طور مشترک در جایگاه سوم دختران قرار گرفتند.
در ادامه حدیث زارع دیگر دارتیست آینده دار استان فارس نیز با تنها 11 سال سن جزو 3 بازیکن کم سن و سال این رقابت‌ها لقب گرفت و توانست در اولین تجربه مسابقات کشوری عملکرد مثبت و قابل قبولی از خود به معرض نمایش بگذارد و قطعاً در رقابت‌های آتی می‌تواند عملکرد درخشانی داشته باشد.
لازم به ذکر است در بخش بانوان نیز ثریا صالحی، زهرا کاوسی، سارا محسنی و فرح عبدالخانی از فارس در دو بخش انفرادی و دوبل به رقابت با حریفان خود پرداختند و پس از گذر از مرحله گروهی و صعود به مرحله حذفی در بخش انفرادی، در مرحله اول و دوم حذفی، بازی‌های خود را واگذار و از گردونه مسابقات خارج شدند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی