[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

قهرمان والیبال دختران دانش آموز متوسطه دوم فارس مشخص شد، روزنامه شیراز نوین

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: مسابقات رشته والیبال دختران دانش آموز متوسطه دوم استان فارس با شرکت 23 تیم از سراسر استان برگزار شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، سید کاظم حسینی در حاشیه آئین اختتامیه مسابقات والیبال دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه استان در مجموعه ورزشی شهید حمزه شیراز، اظهار کرد: سی‌ونهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و چهلمین دوره مسابقات ورزشی پسران استان فارس گرامیداشت شهدای دانش آموز مدارس زینبیه و ثارالله میانه و شهدای دانش آموز حرم شاهچراغ علیه السلام از اول آذرماه آغاز و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: در رشته والیبال دوره دوم متوسطه دختران که با شرکت 23 تیم از سراسر استان به مدت 4 روز برگزار شد تیم کازرون توانست در مسابقه نهایی با نتیجه 2 بر صفر بر تیم مرودشت غلبه کند و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.
حسینی تصریح کرد: پس از کازرون تیم والیبال دختران مرودشت به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم آباده نیز در مسابقه رده بندی با شکست تیم والیبال آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز موفق به کسب عنوان سومی این مسابقات شد.
وی اضافه کرد: در آئین اختتامیه این مسابقات، تیم والیبال آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز به عنوان تیم برتر اخلاقی و فرهنگی انتخاب و معرفی شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: این مسابقات در سالن ورزشی نرجس و  مجموعه ورزشی پوریای ولی شیراز به صورت دوره‌ای برگزار شد.
وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها، تیم منتخب این مسابقات متشکل از  12 بازیکن معرفی و راهی مسابقات کشوری می‌شود.
حسینی  یادآور شد؛ مسابقات کشوری والیبال دانش آموزان در کنار مسابقات بسکتبال در دهه فجر به میزبانی فارس و در شهر شیراز برگزار می‌شود.
 گفتنی است، سی‌ونهمین دوره مسابقات ورزشی  دختران و چهلمین دوره پسران از اول آذرماه در شیراز آغاز و تاکنون در رشته‌های والیبال و بسکتبال مسابقات برگزار و با معرفی تیم‌های قهرمان پایان یافته است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی