[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حامی جامعه معلولان شاغل هستیم ، روزنامه شیراز نوین

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز با اشاره به تلاش مجموعه دانشگاه در راستای حمایت از معلولان شاغل در حوزه سلامت فارس، از حضور 162 نفر معلول و کم‌توان جسمی در بخش‌های مختلف دانشگاه در سراسر استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان از تلاش مجموعه سلامت فارس برای حمایت از جامعه معلولان استان خبر داد و افزود: اگرچه معلولیت با محدودیت‌‌هایی همراه است، اما در صورت برخورداری فرد از آموزش‌های لازم و بهنگام، مانعی در مسیر توانمندسازی و رشد افراد نخواهد بود.
او افزود: باور به توانمندی‌های افراد شاغل دارای معلولیت در بخش‌های مختلف دانشگاه، ما را متعهد می‌سازد تا تمامی تلاش خود را در راستای حمایت و استفاده از استعدادهای آنان در مسیر توسعه مجموعه دانشگاه به کار گیریم.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر مناسب سازی فضای فیزیکی مراکز زیرمجموعه دانشگاه برای استفاده مراجعان معلول و کم توان جسمی تأکید کرد و افزود: با بررسی‌های لازم در خصوص مناسب سازی فضای فیزیکی در مراکز مختلف دانشگاه، اقدامات لازم در این راستا در حال 
انجام است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی