[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

۸هزار پرونده درمانی داریم ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از تخصیص 70میلیارد ریال کمک بلاعوض به بیماران نیازمند استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس، مدیرعامل این جمعیت گفت: در سال جاری بیش از ۷میلیارد تومان کمک هزینه درمانی به نیازمندان ارائه شد. کمک به این بیماران در دو حوزه پرداخت هزینه‌های درمانی و تسهیلات و وام است؛ به این ترتیب بیماران نیازمند برای دریافت کمک هزینه‌های درمانی با مراجعه به هلال احمر و شعبات شهرستانی از این خدمات بهره مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه هلال احمر نهادی بشردوستانه است که «اتکا بر خدمات داوطلبانه» یکی از اصول اساسی آن به شمار می‌رود و باید با اتکای به این خدمات، رسالت خود را تداوم بخشد، اظهار کرد: بیمارانی که برای هزینه‌های درمانی خود با مشکل مواجه شده باشد، تا سقف ۵۰میلیون تومان وام ۴ درصد از طریق بانک عاملی که به ما معرفی شده دریافت می‌کنند.
درویشی حمایت‌های مالی هلال احمر را در زمینه‌های کمک بیماران نیازمند و صعب‌العلاج اعلام کرد. وی همچنین تصریح کرد: این کمک هزینه‌ها شامل افرادی می‌شود که شرایط مالی مناسبی ندارند و در انتظار کمک‌‌های خیران و نیکوکاران هستند تا بتوانند برای دارو و درمان خود از آن استفاده کنند که با ارائه پرونده پزشکی و فاکتور‌های خرید دارو، گواهی تشخیصی از پزشک متخصص معالج و مدارک هویتی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند. مدیرعامل هلال احمر فارس با اشاره به تشکیل بیش از 8هزار پرونده درمانی در سال 1400 تشریح کرد: در سال گذشته بیش از 80میلیارد ریال کمک درمانی به بیماران نیازمند توسط این جمعیت صورت پذیرفته است.
وی همچنین از تشکیل 26 بانک امانات تجهیزات پزشکی در سطح شعب هلال احمر فارس خبر داد و گفت: این جمعیت آمادگی دارد تا اقلام و تجهیزات پزشکی بدون استفاده مردم نوع‌دوست و خیر فارس را که علاقه‌مند به وقف آن‌ها هستند، نگهداری کرده و به بیمارانی که نیازمند این تجهیزات هستند، به صورت رایگان امانت بدهد. وی از رشد چشمگیر اعتبار تخصیص داده شده امسال نسبت به سال گذشته، ابراز امیدواری کرد تا بسته حمایتی جمعیت هلال احمر از بیماران مذکور بیش از پیش تقویت شده تا بخشی از مشکلات این افراد از این طریق 
مرتفع شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی