[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آماده‌باش در منطقه سه ، روزنامه شیراز نوین

شهریاری شهردار منطقه سه شیراز به منظور بررسی شرایط معابر این منطقه در بارش‌های اخیر و روند خدمات رسانی نیروهای خدمات شهری این شهرداری به شهروندان، از نقاط مختلف سطح منطقه سه شهرداری بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، غلامرضا شهریاری در حاشیه این بازدید، گفت: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران در شیراز، تمامی نیروهای خدمات شهری این شهرداری در قالب اکیپ‌های مختلف به حالت آماده باش کامل درآمدند و از چند روز گذشته تاکنون با تلاشی بی وقفه و شبانه روزی مشغول ارائه خدمات به شهروندان می‌باشند.
 شهردار منطقه سه کلان‌شهر شیراز افزود: علاوه بر اکیپ‌های خدمات‌رسان، نیروهایی نیز در نقاط احتمال آب‌گرفتگی حضور پیدا کردند تا از بروز مشکلات احتمالی یا آب‌گرفتگی این نقاط که از قبل شناسایی شده اند، جلوگیری کنند. ضمن اینکه تجهیزاتی همچون ماشین‌آلات سبک و سنگین نیز در نقاطی از سطح منطقه برای مواقع موردنیاز استقرار یافتند.
شهریاری با اشاره به اینکه برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر اقدامات پیشگیرانه خوبی در سطح منطقه سه شهرداری صورت گرفته است، گفت: اجرای بیش از 5 کیلومتر لوله‌گذاری هدایت آب‌های سطحی در چند ماه گذشته، لای‌روبی و پاک‌سازی تمامی منهول‌ها، کانال‌های روباز و روبسته در سطح منطقه، پاک‌سازی رودخانه محدوده دروازه قرآن، لای‌روبی و پاک‌سازی مسیل‌ها و کانال‌های عبور آب در شهرک‌های رکن آباد و زیباشهر، لای‌روبی مسیل رودخانه سعدی، جدول و کانیواگذاری در سطح منطقه و دیوارگذاری رودخانه خشک، بخشی از اقدامات پیشگیرانه در مقابله با خطرات ناشی از وقوع سیلاب احتمالی یا آب‌گرفتگی معابر سطح منطقه است.
گفتنی است پس از پایان بارندگی، عملیات لای‌روبی و پاک‌سازی سطح منطقه سه شهرداری مجدداً انجام می‌گیرد تا شرایط لازم برای آمادگی در برابر بارندگی‌های بعدی فراهم شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی