[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دلجویی پدرانه از سیستان ، روزنامه شیراز نوین

عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان روز یکشنبه در جریان سفر حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان با ایشان دیدار کرد. به گزارش شیرازنوین به نقل از ایرنا، در این دیدار که نماینده ولی فقیه در سیستان و برخی علما و اساتید اهل سنت نیز حضور داشتند، در مورد حوادث اخیر بحث و تبادل نظر شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری روز یکشنبه به همراه هیئتی بلندپایه به نمایندگی از رهبری معظم انقلاب اسلامی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است. حاج علی اکبری قرار است تدابیر عالی رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات سیستان را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذارد. وی همچنین قرار است با آسیب‌دیدگان حوادث اخیر دیدار کند. نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: خدا را شاکریم که از سوی دوست برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان و بلوچستان برسانیم. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری که همراه هیئتی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، روز یکشنبه با بیان این مطلب اظهار داشت: آمده ایم اندوه و ناراحتی رهبر معظم انقلاب را از حوادثی که اتفاق افتاده و تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته اند و تدابیر تکمیلی را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذاشته و از عزیزانی که در این حوادث، شهید، جانباخته، جانباز و مجروح شده اند، دیدار خواهیم داشت و از آن‌ها دلجویی خواهیم کرد. وی ادامه داد: البته در این ایام، نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مسیرهایی را دنبال کرده‌اند، اما این تدبیر ویژه مقام معظم رهبری می‌باشد و امیدواریم منشأ خیر و برکت باشد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی مهر دبیر هیئت امنای جامعه‌المصطفی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس دینی اهل سنت از دیگر اعضای این هیئت هستند.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و هیئت همراه با استقبال نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد استان شدند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی