[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دانشجویان بنیان و اساس دانشگاه هستند ، روزنامه شیراز نوین

آیین بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان «احمد قندچی»، «مهدی شریعت‌رضوی» و «مصطفی بزرگ‌نیا» سه دانشجویی که در شانزدهم آذر به شهادت رسیدند، این روز بزرگ را به دانشجویان تبریک گفت.
دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به پویایی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور حدود ۱۰هزار دانشجو اظهار کرد: این مرکز علمی با دارا بودن اساتید مجرب و تجهیزات و امکانات به روز و پیشرفته، علاوه بر بیماران استان فارس، به سایر استان‌های کشور نیز خدمات درمانی ارائه می‌دهد.
مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با قدردانی از دانشجویان دانشگاه به پاس مشارکت در مدیریت بحران ویروس کرونا افزود: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بدون هیچ چشمداشتی در بحران ویروس کرونا برای حفظ و نجات جان بیماران تلاش کردند که شایسته تقدیر است.
دکتر سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشجویان را بنیان و اساس مهم دانشگاه خواند و افزود: دانشجویان آینده سازان جامعه و دانشگاه محیطی زنده برای گفت و گو است و ضرورت دارد دانشجویان مطالبات خود را از طریق مسئولان دانشگاه پیگیری کنند. او با اشاره به جایگاه شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور و منطقه، از دانشجویان خواست تا با تلاش و همت خود، این جایگاه را ارتقا بخشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو، مبلغ دومیلیون ریال به دانشجویان رشته‌های مختلف اهدا کرد.
در این آیین که با برگزاری برنامه پرسش و پاسخ همراه بود، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاونان فرهنگی و دانشجویی و آموزشی و مدیر امور دانشجویی دانشگاه، به پرسش‌های دانشجویان در زمینه‌های مختلف مانند امکانات رفاهی، فرهنگی، خوابگاهی، گروه‌های آموزشی، مطالبات، وام ازدواج، حقوق کار دانشجویی، مسائل مربوط به سرویس ایاب و ذهاب و تغذیه پاسخ گفتند.
آیین گرامیداشت روز دانشجو به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه و با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشجویان رشته‌های مختلف علوم پزشکی، شامگاه پانزدهم آذر 1401 در سالن سینا و صدرا برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی