[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آموزش ترافیک در مدارس ، روزنامه شیراز نوین

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از نواختن زنگ آغاز آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس کلان‌شهر شیراز خبر داد. 
هادی شه‌دوست شیرازی با بیان اینکه آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک از دغدغه‌های استاندار فارس و اعضای شورای ترافیک استان است، اظهار داشت: همزمان با هفته حمل و نقل و پیرو مصوبه شورای ترافیک و تأکید مقام عالی دولت در استان، برنامه آموزش فرهنگ ترافیک در ۵٠٠ مدرسه مقطع ابتدایی شهر شیراز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اجرا خواهد شد. 
وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید علاوه بر فعالیت سه پارک ترافیکی، آموزش چهره به چهره نیز در مدارس ابتدایی انجام خواهد شد، تصریح کرد: از هفته آینده محتواهای آموزشی به زبان ساده و کاربردی از مفاهیم آموزشی فرهنگ و قوانین ترافیک با بهره‌گیری از مربیان باتجربه در مدارس به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود. 
معاون شهردار شیراز آموزش به زبان شعر و هنر را از دیگر روش‌های آموزش به دانش آموزان عنوان و تصریح کرد: آموزش به زبان شعر و هنر از طریق گروه‌های هنری باتجربه و آموزش‌دیده از هنرمندان شیرازی نیز در مدارس و پارک‌های ترافیک انجام خواهد شد. 
شه‌دوست شیرازی افزود: تولید کلیپ‌های آموزشی ویژه فضای مجازی و برنامه‌های میدانی شامل کمپین و تئاتر‌های خیابانی برای سایر اقشار پیش بینی و اجرا می‌شود. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی