[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

تکذیب کشته‌شدن نوجوان ۱۶ساله در فیروزآباد ، روزنامه شیراز نوین

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس خبر داد: 
تکذیب کشته‌شدن نوجوان ۱۶ساله در فیروزآباد 

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اخبار منتشرشده در فضای مجازی پیرامون کشته شدن نوجوان 16ساله به دست نیروهای امنیتی در شهرستان «فیروزآباد» را تکذیب کرد. سرهنگ «کاووس محمدی» در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: عصر روز یازدهم آذرماه سال جاری مأموران انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف یک جسد در اطراف ترمینال مسافربری این شهرستان مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل موردنظر اعزام می‌شوند. وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد که جسد پیداشده متعلق به نوجوان 16ساله به نام «ایلیاد رحمانی» می‌باشد که با حضور عوامل اورژانس و اعلام نظر پزشکی قانونی، ۳ ساعت از فوت وی گذشته بوده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با اشاره به پیدا شدن مقادیری بسته‌های قرص در اطراف جسد، افزود: بنا به اعلام پزشکی قانونی هیچ‌گونه آثار ضرب و شتم و جراحتی روی جسد وجود نداشته و با توجه به مستندات موجود، احتمال خودکشی وی متصور می‌باشد.
سرهنگ محمدی گفت: همچنین خانواده این نوجوان، روز قبل از وقوع این حادثه با مراجعه به کلانتری محل، اعلام می‌کنند که پسرشان چند ساعت از منزل خارج شده و قصد خودکشی دارد که پرونده فقدانی وی در کلانتری نیز در همان زمان تشکیل شده و تحت بررسی قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به پخش اخباری مبنی بر کشته شدن این نوجوان 16ساله به دست نیروهای امنیتی در فضای مجازی، ضمن تکذیب کردن این اخبار جعلی، تصریح کرد: با شایعه‌سازان و افرادی که با انتشار اخبار جعلی باعث تشویش اذهان عمومی شوند، برخورد خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی