[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سوپرلیگ فوتسال زنان شکست سنگین نماینده شیراز در خانه!، روزنامه شیراز نوین

پیکان تهران موفق شد در هفته سیزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان صدرنشینی خود را حفظ کند.
به گزارش فوتبال 360، سوپرلیگ فوتسال زنان ‌ایران دیروز (جمعه) در هفته سیزدهم پیگیری شد، آن‌هم در حالی‌که رقابت مدعیان در کورس قهرمانی به اوج خود رسیده است. در حساس‌ترین تقابل و در رفسنجان، تیم فوتسال زنان پیکان که هفته گذشته بردی ارزشمند را در آبادان به‌دست آورده بود، باید در دومین بازی بیرون از خانه مقابل مس به میدان می‌رفت و تیم رده دومی ‌نصر امید کرج هم در شیراز میهمان تیم قعرنشین پویندگان صنعت فجر بود.
**کولاک یک‌نیمه‌ای برای تثبیت صدرنشینی
خودروسازان دیروز در رفسنجان در همان نیمه نخست سرنوشت بازی را رقم زدند و برتری 4 گله شاگردان نیلوفر اردلان در نیمه اول باعث شد تا پیکانی‌ها برنده به رختکن بروند و در نیمه دوم، نارنجی‌پوشان مس امیدوار به جبران شکست وارد میدان شدند اما در نهایت یک بازی جذاب و سرعتی، مسی‌ها فقط یک بار توانستند دروازه پیکان را باز کنند تا شاگردان اردلان دومین بازی متوالی بیرون از خانه را هم با برتری پشت سر بگذارند.
پیکانی‌ها که هفته گذشته مقابل پالایش ‌نفت آبادان توانسته بودند کلین‌شیت کنند، دیروز در واپسین دقایق دروازه‌شان باز شد تا با برتری 4 بر یک از رفسنجان به خانه بازگردند و مهیای برگزاری دیدار پایانی خود در دور دوم شوند.
**نصری‌ها در شیراز پویندگان را گلباران کردند
تیم فوتسال زنان نصر امید کرج که هفته گذشته توانست از لغزش پالایش ‌نفت استفاده کند و خود را به رتبه دوم جدول سوپرلیگ رساند، دیروز در شیراز در مقابل تیم قعرنشین پویندگان صنعت فجر به میدان ‌رفت. شاگردان فاطمه شریف انتظار یک بازی آسان را در مقابل تیم قعرنشین جدول داشتند و همین اتفاق هم افتاد و با حملات پی در پی، نصری‌ها موفق شدند بردی پرگل را به‌دست آورند.
شاگردان شریف با به‌ثمر رساندن 7 گل، پویندگان صنعت فجر را در خانه خود درهم کوبیدند تا با بردی قاطع هفته سیزدهم را به پایان برسانند و همچنان در کورس قهرمانی بمانند.
تیم پالایش‌ نفت آبادان بعد از تحمل 2 باخت پیاپی، در نطنز جشن پیروزی گرفت و در دیداری نزدیک با نتیجه 2 بر یک از سد هیئت فوتبال نطنز گذشت. ملی‌حفاری اهواز در آخرین دیدار هفته سیزدهم موفق به شگفتی‌سازی شد و در صفادشت با نتیجه 5 بر 4 تیم رایزکو را شکست داد!
شاگردان نیلوفر اردلان در تیم فوتسال زنان پیکان با پیروزی به‌دست آمده در بیرون از خانه، در جدول رده‌بندی 32 امتیازی شدند و در صدر جدول باقی ماندند. نصر امید کرج هم با سوغات 3 امتیازی که از شیراز با خود به خانه آورد، در جدول رده‌بندی 29 امتیازی شد تا شاگردان شریف در رتبه دوم موقعیت خود را تثبیت کنند. پالایش ‌نفت آبادان هم با کسب پیروزی و خروج از بحران، 28 امتیازی شد و در تعقیب 2 تیم مدعی دیگر قهرمانی سوپرلیگ است.
در مهم‌ترین دیدارهای هفته چهاردهم (پایانی) دور دوم سوپرلیگ فوتسال زنان، پیکان تهران در خانه میزبان تیم قعرنشین پویندگان صنعت فجر شیراز است و نصر امید هم در کرج باید در مقابل رایزکو صفادشت به میدان برود، مسابقاتی که جمعه هفته آینده، 25 آذرماه برگزار می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی