[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مشارکت همسر در قتل شوهر ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، رئیس مرکز اطلاع‌‌رسانی پلیس فارس از دستگیری قاتل توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان «کوار» خبر داد. سرهنگ «حمید افرامن» در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در اوایل آذرماه سال جاری، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر توقف یک دستگاه سواری پراید مشکوک در جاده «بند بهمن» شهرستان کوار، عوامل انتظامی سریعاً در محل حاضر شده و مشاهده کردند مردی 44ساله در میان پتو پیچیده شده و روی صندلی عقب به قتل رسیده است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند پس از 15 روز در این زمینه قاتل 28ساله را شناسایی و وی را در شهرستان شیراز دستگیر کنند.
رئیس مرکز اطلاع‌‌رسانی پلیس فارس تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه به قتل مرد 44ساله با شیء سخت و با مشارکت همسر متوفی اقرار کرد و گفت: روز حادثه به علت مشکلات خصوصی با مقتول در منزل خودش درگیر شدم و با شیء سخت وی را به قتل رساندم و سپس آن را در میان پتو پیچیده و با خودرو متعلق به خودش (مقتول) آن را در جاده بند بهمن رها کردم. 
سرهنگ افرامن با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، به شهروندان توصیه کرد در صورت داشتن هرگونه مشکلات شخصی و خانوادگی با مراجعه به مراکز مشاوره معتبر آن را مرتفع کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی