[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

چهارمین شکست متوالی نماینده شیراز، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
پس از هفت امتیاز ارزشمند و امیدوارکننده در سه هفته ابتدایی، سراشیبی نماینده شیراز در لیگ برتر فوتبال بانوان آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
شاگردان پروانه کران خسروی در هفته هفتم رقابت‌ها در زمین خود میزبان صدرنشین رقابت‌ها بودند و در حالی که تا نیم ساعت به پایان مسابقه، تساوی ارزشمندی کسب کرده بودند اما در نهایت متحمل شکست سنگینی شدند.
ایساتیس کران که در رتبه ششم جدول 10 تیمی رقابت‌ها قرار داشت، در نیمه نخست دو بر یک مغلوب شهرداری سیرجان شد. ملیکا متولی در دقیقه 13 میهمان را پیش انداخت و فاطمه جاویدان هفت دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند.
افسانه چترنور در دقیقه 25 گل دوم سیرجانی‌ها را وارد دروازه میزبان کرد. در نیمه دوم انیس دشتیانپور در دقیقه 55 کار را به تساوی کشاند اما شبنم بهشت با به ثمر رساندن دو گل در دقایق ۶۰ و ۸۰ و پس از آن هستی فروزنده با ثبت گل دیگری در دقیقه ۸۲، نتیجه بازی را به سود تیم سیرجانی برگرداندند تا در نهایت این دیدار با نتیجه‌ پنج بر دو به سود شهرداری سیرجان به اتمام برسد. با این پیروزی، شهرداری سیرجان همچنان با ۱۹ امتیاز و تفاضل گل ۲۴+ در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و ایساتیس کران هفت امتیازی با یک پله سقوط، روی پله هفتم قرار گرفت.
نماینده شیراز روز 25 آذر در بم به مصاف خاتون خواهد رفت و دوم دی‌ماه در شیراز میزبان پالایش گاز ایلام خواهد بود.
رقابت‌های این فصل از روز 29 مهرماه آغاز شد و ایساتیس کران با یک گل موفق به شکست میزبانش، کیان نیشابور شد. تنها گل این مسابقه را کیانا محمدی، مدافع حریف به ثمر رساند.
نماینده فارس در هفته دوم رقابت‌ها روز ششم آبان‌ماه در شیراز پذیرای زارع باتری سنندج بود و در پایان مقابل این تیم به تساوی یک - یک رضایت داد. این بازی تا دقیقه 90 با گل فاطمه شبان در دقیقه 60 به سود نماینده کردستان در جریان بود اما در آخرین دقایق، راحیل جعفری گل زد تا نماینده فارس از یک شکست حتمی‌ نجات یابد.
در هفته سوم که 13 آبان‌ماه انجام شد، ایساتیس کران به دومین پیروزی پیاپی خارج از خانه دست یافت. این تیم در تهران میهمان بادرودِ پایتخت بود و با دو گل به برتری رسید. راحیل جعفری در دقیقه 33 و فاطمه جاویدان در دقیقه 44 گل‌های نماینده فارس را به ثمر رساندند تا ایساتیس در بین مدعیان بالانشین قرار بگیرد.
اما در هفته چهارم، ایساتیس کران مقابل یکی از مدعیان قهرمانی متحمل شکست سنگینی شد. در این مسابقه که روز 29 آبان‌ماه در ورزشگاه بعثت شیراز به انجام رسید، نماینده فارس مقابل بانوان سپاهان صف آرایی کرد که این مسابقه با نتیجه قاطع 5 بر یک به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید. ملیکا محمدی، ثنا صادقی، میترا نظری و فاطمه مردانی زننده گل‌های سپاهان بودند.
ایساتیس در هفته پنجم رقابت‌ها در شیراز پذیرای ملوان بندرانزلی بود و در پایان با یک گل، تن به شکست خانگی دیگری داد. فهیمه ارزانی در دقیقه 9 تک گل قوهای سپید را به ثمر رساند.
در هفته ششم، نماینده شیراز میهمان پیکان تهران بود و در پایان با نتیجه سه بر یک بازنده شد. سارا قمی در دقیقه 5 و آیدا فرضی زاده در دقایق 11 و 20 خیلی زود پرونده بازی را بستند و راحیل جعفری در دقیقه 63 تنها توانست یکی از گل‌ها را پاسخ دهد.
راحیل با 3 گل زده هم اکنون بهترین گلزن ایساتیس کران است و فاطمه جاویدان هم دختر دو گله این تیم به شمار می‌رود.
افسانه چترنور از شهرداری سیرجان با گلی که وارد دروازه نماینده شیراز کرد، یازده گله شد و در صدر جدول رده‌بندی گلزنان ایستاد.
شهرداری سیرجان و خاتون بم، هر دو از استان کرمان، با 19 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارند و سپاهان با 17 امتیاز در تعقیب آن‌هاست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی