[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۶۱۳
  • دوره جدید

کتاب «بازارسازی فرهنگی» منتشر شد، روزنامه شیراز نوین

مهر: کتاب «بازارسازی فرهنگی» نوشته محمدمهدی ایزدخواه منتشر شد و در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران رونمایی می‌شود.
این کتاب به بررسی بازار محصولات جانبی انیمیشن و سایر محصولات فرهنگی شخصیت‌محور در دنیا و ایران پرداخته و ضمن اشاره به شخصیت‌های محبوب کودکان و نوجوانان همچون باب اسفنجی و... این موضوع را مورد بررسی قرار داده است که به نظر می‌رسد اولین پژوهش جامع در حوزه محصولات فرهنگی شخصیت‌محور است.
این اثر تلاش کرده است گامی باشد در بهبود عملکرد سازمان‌های فعال در حوزه محصولات فرهنگی بومی، در زمینه شناخت بازار و رفتار مصرف‌کننده، طراحی شخصیت‌ها و محصولات، جهت‌دهی به سلایق و شیوه ترویج آن در ذهن مصرف‌کنندگان که عمدتاً کودکان هستند.
این مراسم با حضور مجید حسینی (مدیرعامل نشر شهر)، سعید حسینی (مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی و مسئول گروه اقتصاد فرهنگ)، سبحان یحیایی (مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی امور اجتماعی فرهنگی مرکز مطالعات شهرداری تهران)، محمد ابوالحسنی (تهیه‌کننده انیمیشن دیرین دیرین)، سید مسعود صفوی (تهیه‌کننده انیمیشن) و نویسنده کتاب برگزار می‌شود و این افراد در این برنامه درباره کتاب موردنظر سخنرانی می‌کنند.
«بازارسازی فرهنگی» به همت مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران منتشر شده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی