[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نگرانی سرمربی پرسپولیس در آستانه دربی، روزنامه شیراز نوین

خبر ورزشی/ شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مهم‌ترین دغدغه یحیی گل محمدی در آستانه دربی حساس پایتخت، انتخاب داور دیدار با استقلال است.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس خاطره خوبی از آخرین داور دربی ندارد و حالا نگران است که یک داور پراشتباه برای ‌این دیدار بسیار مهم برگزیده شود!
جنجالی‌ترین صحنه دربی ۹۸ در نیمه دوم رقم خورد که سعید آقایی مدافع تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و کادرفنی پرسپولیس قصد داشت سیدجلال حسینی را به جای ‌این بازیکن به زمین بفرستد اما پرسپولیسی‌ها مدعی شدند، سید علی داور اجازه ‌این تعویض را نداده تا پرسپولیس در زمانی که با ۱۰ نفر بازی می‌کرد گل تساوی را دریافت کند.
پس از ‌این اتفاق، یحیی گل‌محمدی وارد زمین شد و اعتراضات شدیدی نسبت به تصمیم مهدی سیدعلی در ‌این صحنه کرد که در نهایت ‌این اعتراضات منجر به اخراج او از کنار زمین شد.
یحیی گل‌محمدی همچنین زمانی که قصد ترک ورزشگاه آزادی را داشت و در مواجهه با خبرنگاران در تونل آزادی باز هم دست از انتقاد از سیدعلی بر نداشت و در واکنش به عملکرد او گفت: «بروید با سیدعلی مصاحبه کنید؛ سیاه‌ترین روز داوری بود. خجالت بکشید!»
در پی ‌این اعتراض علنی، کمیته انضباطی آرای مربوط به اتفاقات مسابقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال را صادر کرد.
بر اساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برترفصل گذشته فوتبال کشور که ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی ‌مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و ۶ جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر که ۲ جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی بود، محکوم شد!
حالا شنیده می‌شود یحیی گل‌محمدی نگران انتخاب داور ‌این مسابقه بسیار حساس است، رقابتی که حتی می‌تواند قهرمان نیم فصل را نیز تعیین کند.
بنابراین قضاوت دربی از اهمیت زیادی برخوردار است و شاید سرمربی پرسپولیس (و همین طور استقلال) حق دارند نسبت به انتخاب داور ‌این دیدار حساس باشند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی