[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مهاجم سابق فجرشهیدسپاسی : موقعیت فوتبال‌ایران در آسیا به خطر افتاده است، روزنامه شیراز نوین

تسنیم/ مهاجم پیشین تیم فجرشهید سپاسی شیراز اعتقاد دارد موقعیت تیم ملی در فوتبال آسیا به خطر افتاده است.
فراز فاطمی ‌درباره عملکرد ‌ایران در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: متأسفانه تیم ما نتایج خوبی نگرفت و باز هم از مرحله گروهی صعود نکردیم. به ‌هر حال خیلی‌ها انتظار داشتند که در ‌این دوره به مرحله حذفی راه پیدا کنیم و حتی سرمربی را هم تغییر دادیم که ‌این اتفاق رخ دهد. در آخرین بازی هم‌ این شانس را داشتیم که صعود کنیم، ولی متأسفانه شکست خوردیم و با یک برد و دو باخت کارمان در جام جهانی تمام شد.
پیشکسوت فوتبال ‌ایران در مورد ‌اینکه آیا فدراسیون باید دوباره به کارلوس کی‌روش اعتماد کند، تأکید کرد: من فکر می‌کنم کارنامه کی‌روش در تیم ملی همه چیز را نشان می‌دهد و حالا نیاز به یک مربی جدید داریم تا روح تازه‌ای در تیم ملی دمیده شود. مطمئناً گزینه‌های خوب خارجی برای تیم ملی وجود دارد و از طرفی در فوتبال خودمان هم مربیان توانمند و با انگیزه‌ای داریم که می‌توانند خودشان را ثابت کنند و فدراسیون حتی می‌تواند به انتخاب مربی ‌ایرانی فکر کند.
وی در خاتمه با اشاره به موقعیت فوتبال ‌ایران در قاره آسیا گفت: شما می‌بینید که تیم‌هایی مثل ژاپن، کره جنوبی، عربستان و استرالیا چه پیشرفتی داشتند و در جام جهانی چگونه نتیجه گرفتند. ما چند ماه دیگر باید در جام ملت‌های آسیا به میدان برویم و به نظر می‌رسد که موقعیت تیم ملی در فوتبال آسیا به خطر افتاده است. امیدوارم یک برنامه‌ریزی خوب داشته باشیم و بتوانیم با تصمیمات درست تیم ملی را در یک مسیر خوب و رو به پیشرفت قرار دهیم. نتیجه گرفتن در جام ملت‌ها برای تیم ملی ما بسیار با اهمیت است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی