[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شاکی به پولش رسید، روزنامه شیراز نوین

رئیس پلیس فتا استان گفت: فردی که با درج آگهی فروش پرنده زینتی در یکی از سایت‌های آگهی محور اقدام به کلاهبرداری از شهروند شیرازی کرده بود، شناسایی شد و پول شاکی را عودت داد.
سرهنگ «امیرحسین سلیمانی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی شکایت مردی میانسال مبنی بر کلاهبرداری از وی از طریق خرید پرنده زینتی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. سرهنگ سلیمانی ادامه داد: شاکی بیان داشت که در یکی از سایت‌های آگهی‌محور، با یک آگهی تحت عنوان «فروش پرنده زینتی» برخورد کرده و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ‌کننده، مبلغ 100میلیون ریال وجه به‌عنوان پیش‌پرداخت از او درخواست شده و پس از دریافت وجه، دیگر جواب‌گوی پیام‌ها و تماس‌های تلفنی نبوده است. این مقام سایبری گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از 7 ساعت متهم را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی کنند.
رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه با ترفندهای خاص پلیسی مبلغ موردنظر به حساب شاکی عودت پیدا کرد، گفت: کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها به واسطه قیمت پایین را نخورند و خریدهای اینترنتی خود را از طریق سایت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیکی انجام دهند. سرهنگ سلیمانی از هموطنان خواست که در خصوص خرید از سایت‌های خرید و فروش دقت کافی را داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir یا با شماره تلفن 096380 با کارشناسان ما در میان بگذارند.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی