[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اهمیت بهره‌مندی از دانش هوش مصنوعی ، روزنامه شیراز نوین

رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دومین جشنواره تعالی کیفیت نظام سلامت که در شیراز برگزار شد، بر اهمیت بهره‌مندی از دانش هوش مصنوعی در فرایندسازی، فرایندنویسی و اجرای آن به عنوان حرکتی رو به جلو تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «احمد جوانمرد» در این رویداد که روز بیست و یکم آذر برگزار شد، مقوله تعالی و بهبود فرایندها را از اجزای اصلی تعالی سازمانی برشمرد که با اصلاح هر فرایند، بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلات در حوزه خدمت رسانی سازمان مرتفع می‌شود.
این مقام مسئول در وزارت بهداشت با بیان اینکه فرایندهای سازمانی متناسب با نیازهای سازمان و برای ارائه خدمت تنظیم می‌شود، اظهار کرد: با تلاش در مسیر تسهیل، مشخص‌تر کردن، اثربخش‌تر و کارآمدسازی فرایندها، به بهبود در زمینه ارائه خدمت دست می‌یابیم.
او دانش بنیان کردن فرایندها را گامی در راستای بهبود روند ارائه خدمت و پیشبرد اهداف دانست و افزود: فرایندها باید به طور مستمر و منظم مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد تا به سمت تعالی پیش برویم و اقدامات را بهبود ببخشیم.
رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت استفاده از فرایند هوشمند و بهره گیری از هوش مصنوعی در فرایندسازی، فرایندنویسی و اجرایی کردن آن را موجب دستیابی به تعالی سازمانی خواند و بر تلاش در این زمینه تأکید کرد. دکتر جوانمرد با قدردانی از مسئولان دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز به پاس برگزاری این جشنواره گفت: با پیش بینی‌های انجام شده در وزارت بهداشت و همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، پس از بررسی اولویت‌ها و فرایندها و مبانی سازمانی، امیدواریم در سال آینده این چنین جشنواره ای با ابعاد گسترده‌تری در سطح کشور برگزار شود. دومین جشنواره تعالی کیفیت نظام سلامت صبح روز بیست و یکم آذر 1401، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با معرفی فرایندهای برتر دانش‌بنیان برگزار شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی