[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سوگواره رواق سرخ برپا شد، روزنامه شیراز نوین

تالار گفت‌وگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس پذیرای نشست هماهنگی برگزاری آیین پایانی رویداد ادبی سوگواره رواق سرخ در شیراز با حضور غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه، احمد بانشی، معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیرگروه‌های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بود.
غلامرضا خوش‌اقبال در این نشست با اعلام تسلیت سوگ فاطمی و چهلمین روز شهدای شاهچراغ(ع)، گفت: به پاسداشت یاد و نام 13 شهید بزرگوار آستان مقدس حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع)، به کوشش این اداره کل و بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و با همکاری تولیت آستان قدس رضوی و تولیت آستان احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع)، رویداد ادبی سوگواره رواق سرخ برگزار شد. خوش‌اقبال افزود: سروده‌های دریافتی دبیرخانه این رویداد، پس از داوری در شیراز و مشهد، به گام پایانی راه یافته‌اند تا سرایندگان آن‌ها روز یکشنبه 27 آذرماه جاری همزمان با اختتامیه این جشنواره در محل حمله تروریستی آستان احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع)، سروده‌های برگزیده خود را برای علاقه‌مندان و مردم بخوانند. 
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: آیین پایانی این رویداد فرهنگی با حضور شاعران و ادیبان کشوری و استانی، پس از نماز مغرب و عشا در آستان شاهچراغ(ع)، برگزار خواهد شد. گفتنی است در این آیین که با حضور خانواده‌های شهدای حرم و همچنین مجروحان حمله تروریستی برگزار می‌شود، از کتاب مجموعه اشعار و همچنین نماهنگی که در همین رابطه ساخته شده است رونمایی 
خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی