[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

محموله ۲۴ تنی کنجاله سویا مخلوط با شن و ماسه معدوم شد، روزنامه شیراز نوین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از کشف و معدوم سازی یک کامیون تریلر کنجاله سویای دامی که با مقادیر زیادی شن و ماسه مخلوط شده بود، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: محموله مذکور که از خوزستان به مقصد مصرف در یک گاوداری صنعتی در مرودشت خریداری و بارگیری شده بود، قبل از تخلیه با اطلاع رسانی دامدار توسط کارشناسان جهاد کشاورزی با مشاهده مقادیر زیادی ماسه ضبط شد.
او بیان کرد: عملیات معدوم سازی با حکم قضایی و حضور کارشناسان جهاد کشاورزی، کارشناس اداره تعزیرات و کارشناس دامپزشکی صورت گرفت.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با تأکید بر اینکه دامداران باید قبل از تخلیه هرگونه نهاده نسبت به بررسی قسمت‌های سطحی و عمقی نهاده اقدام کنند، تصریح کرد: درصورت مشاهده هرگونه آلودگی یا داشتن ناخالصی، رنگ غیرمعمول، رطوبت بیش از حد، کپک و... از تخلیه آن خودداری کنند و مراتب را به ادارات جهاد کشاورزی، دامپزشکی و تعزیرات اطلاع رسانی کنند.
امیریان ابراز کرد: وجود ناخالصی و خصوصاً مواد معدنی غیرقابل هضم در خوراک طیور باعث کاهش رشد و بروز مشکلات گوارشی در دام و طیور می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی