[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئیس‌جمهور: سپاه نهاد پیشرو در سازندگی کشور است ، روزنامه شیراز نوین

رئیس جمهور سپاه را نهاد پیشرو در سازندگی کشور توصیف کرد و گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) که نام آن در سال‌های اخیر با انجام کارهای بزرگ در کشور همراه شده، دانش و دانایی را به توانایی ضمیمه کرده است.
به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در چهاردهمین همایش مدیران و فرماندهان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) که با شعار «قرارگاه متعهد، سازندگی دانش‌بنیان، ایران قوی» در مرکز همایش‌های نورالرضا(ع) تهران برگزار شد، از خدمات ۳۳ساله این قرارگاه در عرصه سازندگی قدردانی کرد و گفت: قرارگاه سازندگی از دل کار مهندسی در دوران دفاع مقدس برخاست و با نگاه «ما می‌توانیم» و با اندیشه و انگیزه سازندگی منشأ خدمات ماندگار و بزرگی شد. آیت‌الله رئیسی یکی از مهم‌ترین ابعاد این جنگ ترکیبی را جنگ اقتصادی دانست و اظهار داشت: امروز دشمن می‌خواهد مانع اقتدار ایران اسلامی شود، اما مجاهدان ما در عرصه اقتصادی همانطور که در دوران دفاع مقدس تولید قدرت کردند، در این عرصه نیز تولید قدرت می‌کنند.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز در صنایع دفاعی با تولید پیچیده‌ترین تجهیزات حرف برتر را در منطقه و دنیا می‌زنیم، در عین حال متذکر شد که افتخار ایران منحصر به ساخت موشک نیست و به تولید قدرت در همه زمینه‌ها توجه داریم.
آیت الله رئیسی گفت: دشمن نمی‌خواهد در حوزه اقتصادی دست برتر را داشته باشیم، اما عزیزان ما در قرارگاه سازندگی با کارهای بزرگ زیربنایی در حوزه اقتصاد دشمن را مأیوس کرده‌اند و با اخلاص و انگیزه الهی و اندیشه بلند کارهای ماندگاری انجام دادند که قدرت‌آفرین، ثروت‌آفرین، عزت‌آفرین و افتخارآفرین است.
رئیس جمهور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در تحلیل آشوب‌های اخیر، گفت: دشمن از پیشرفت ما عصبانی است و نمی‌خواهد ما پیشرفت داشته باشیم؛ همواره به گستردگی داشته‌هایمان تهدید می‌شویم.
آیت‌الله رئیسی افزود: بدخواهان می‌خواهند با ایجاد ناامنی ما را درگیر حاشیه‌ها کرده و از متن کار که پیشرفت، سازندگی و خدمت به مردم و گره‌گشایی از زندگی آنهاست، بازدارند؛ اما باید با روحیه و انگیزه مضاعف تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی