[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رئیس فدراسیون وزنه برداری : استان فارس از قطب‌های وزنه برداری کشور است ، روزنامه شیراز نوین

سجاد انوشیروانی در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان فارس، فارس را از قطب‌های وزنه‌برداری کشور برشمرد گفت: سالن و خوابگاه وزنه‌برداری شیراز تعمیر، تجهیز و به پایگاه تیم‌های ملی پایه وزنه‌برداری کشور تبدیل می‌شود.
به گزارش روابط عمومی ‌و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری صبح دیروز 23 آذرماه در سفر به استان فارس با حضور در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان با دکتر حیدر صفرپور دیدار و گفت‌وگو کرد.انوشیروانی در این دیدار فارس را از قطب‌های وزنه‌برداری کشور برشمرد و گفت: فارس با استعداد‌های مستعد از قطب‌های وزنه‌برداری کشور است و در برنامه‌ها و تخصیص اعتبارات از سوی فدراسیون نگاه ویژه‌ای به این استان می‌شود.
وی ادامه داد: با تخصیص 300 میلیارد ریال به ورزش وزنه‌برداری از سوی ریاست جمهوری، این مبلغ صرف خرید تجهیزات وزنه‌برداری جهت تجهیز استان‌های کشور خواهد شد. رئیس فدراسیون وزنه‌برداری وضعیت اماکن ورزشی وزنه‌برداری کشور را نامطلوب دانست و گفت: اکثر این اماکن نیازمند تعمیر و بازسازی هستند و خانه وزنه‌برداری شهر شیراز نیز در این ردیف قرار دارد.
سجاد انوشیروانی خاطر نشان کرد: تعمیر، تجهیز و بازسازی سالن و خوابگاه خانه وزنه‌برداری شیراز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس از برنامه‌های ما است و این مکان به پایگاه تیم‌های ملی پایه وزنه‌برداری کشور تبدیل می‌شود.
این نایب قهرمان المپیک در پایان الحاق رشته کراسفیت به فدراسیون وزنه‌برداری را دستاوردی بزرگ نامید و بیان داشت: با تلاش‌های انجام شده این رشته پرطرفدار با 3 هدف نوسازی، تجهیز اماکن و درآمدزایی به فدراسیون وزنه‌برداری ملحق شد.
بازدید از اردوی تیم ملی نوجوانان در شهرستان نی‌ریز از دیگر برنامه‌های سفر رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به استان فارس است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی