[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سرویس رایگان برای دانش‌آموزان استثنایی، روزنامه شیراز نوین

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز از ارائه خدمت سرویس رایگان شهرداری برای دانش آموزان استثنایی شهر شیراز خبر داد. افسانه خواست خدایی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز، از ارائه سرویس رایگان توسط شهرداری برای همه دانش آموزان مدارس استثنایی در سطح شهر شیراز خبر داد.
خواست خدایی با بیان اینکه قانون حمایت از معلولان، شهرداری را مکلف به ارائه حمل و نقل رایگان برای معلولان دانسته است که با توجه به اینکه بستر استفاده از حمل نقل عمومی برای دانش آموزان استثنایی فراهم نیست، بر اساس این طرح دوفوریتی در هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز و اصلاحیه آن در نود و سومین جلسه، مصوب شد شهرداری ظرف مدت دو هفته لایحه ارائه خدمات سرویس ایاب و ذهاب رایگان را برای دانش آموزان استثنایی سطح شهر به شورا ارائه دهد.
عضو کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر افزود: به جهت فوریت در اختیار قرار دادن سرویس ایاب و ذهاب به دانش‌آموزان مدرسه استثنایی گل‌ها، دانش آموزان این مدرسه به‌عنوان تنها مدرسه جسمی حرکتی دولتی، با مصوبه شورای اسلامی شهر و بدون لایحه شهرداری فوراً مشمول ارائه این خدمات رایگان توسط شهرداری قرار گرفته اند.
رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر با تأکید بر تکلیف همه مسئولان برای بهبود شرایط معلولان و دانش‌آموزان استثنایی، افزود: اجرای صحیح این مصوبه توسط شهرداری بی‌شک تأثیر بسزایی در راستای بهبود شرایط این عزیزان و خانواده‌های آنها خواهد داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی