[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اجرای پویش اهدای خون «نذر فاطمی» در فارس، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی ‌هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، هم‌زمان با آغاز ‌ایام فاطمیه، پویش اهدای خون با نام «نذر فاطمی» به همت کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس برگزار شد.
محمدرضا جعفری مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با اشاره به نیاز همیشگی بیماران و افراد سانحه دیده به خون، از خانواده بزرگ هیئت ورزش‌های همگانی و هم استانی‌های عزیز که شرایط اهدای خون دارند دعوت شد تا به ‌این پویش نذر ورزشی بپیوندند که شاهد استقبال خوب ورزشکاران و  هم استانی‌های عزیز بودیم.
وی بیان کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی و انسانی همچنین با توجه به وضعیت بانک خون استان در کنار سازمان انتقال خون با دعوت از ورزشکاران و خانواده‌های ‌این عزیزان پویش نذر خون با نام نذر فاطمی ‌راه‌اندازی شد تا با دعوت از ورزشکاران و هم استانی‌ها نقش کوچکی در تأمین خون بیماران نیازمند داشته باشیم.
جعفری افزود:‌ این پویش در دهه اول فاطمیه که از ۱۴ تا ۲۴ آذرماه در استان برگزار شد، شاهد استقبال خوب ورزشکاران و هم استانی‌های عزیز بودیم.
وی افزود: با عنایت به پیش رو بودن‌ ایام دوم دهه فاطمیه که از ۴ تا ۱۳ دی ماه سال جاری است، مرحله دوم نذر فاطمی ‌با محوریت دعوت از کارکنان دولت و خانواده‌های ‌این عزیزان در دستور کار خواهد بود و ان‌شاءالله در زمان خود اطلاع رسانی خواهد شد.
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: اجرای طرح نذر ورزشی، پویش مهر همگانی، پویش لباس گرم از طرح‌هایی هستند که در سه ماه سوم سال با مشارکت خیرین انجام خواهد شد و گروه‌های هدف ‌این طرح‌ها مشخص گردیده است و از شب یلدا تا اول فروردین‌ماه برنامه ریزی و انجام خواهد شد.
جعفری در پایان ضمن تقدیر از مؤسسات و خیرین گران‌قدری که در کنار مجموعه هیئت ورزش‌های همگانی و کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس قرار داشتند از دیگر هم استانی‌ها دعوت کرد تا جهت مشارکت در ‌این طرح‌ها با شماره تماس ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ ارتباط گرفته و در طرح‌های کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس مشارکت نمایند

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی