[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دو شهید تازه تفحص‌شده تشییع می‌شوند ، روزنامه شیراز نوین

هویت ۲ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که پیکرهای آنها به همراه پیکر هشت شهید گمنام وارد شیراز شد، اعلام گردید.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: بسیجی شهید رحمان خسروانیان در سال ۶۷ از قادرآباد و بسیجی شهید سلیمان زارع نیز در سال ۶۷ از خرامه و هر دو از لشکر ۱۹ فجر به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده بودند.
سردار سعید کوشکی‌ جهرمی افزود: شهید رحمان خسروانیان در روز چهارم خردادماه سال ۶۷ در جریان عملیات تک دشمن در شلمچه به فیض شهادت نائل آمده و مفقود شده و شهید سلیمان زارع نیز در روز ۲۳ خردادماه سال ۶۷ در جریان عملیات بیت المقدس در شلمچه به شهادت رسیده و مفقود شده بود.
او ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌ها، آیین‌ استقبال، تشییع و وداع با پیکرهای مطهر این شهدا در شهرستان‌های مختلف فارس برگزار می‌شود و مردم مناطق مختلف استان از فضای روحانی و معنوی معطر به عطر شهادت بهره‌مند خواهند شد و آیین خاک‌سپاری نیز در چند شهرستان برنامه‌ریزی شده است.
وی اظهار داشت: پیکرهای مطهر چهار تن از شهدای گمنام قرار است در استانداری فارس، اداره کل آموزش و پرورش فارس، پردیس دانشگاهی علوم پزشکی شیراز و یک واحد تولیدی وابسته به وزارت دفاع تدفین شده و پیکر چهار تن دیگر از این شهدا در دانشگاه آزاد مرودشت و شهرهای خاوران، فسا و بیرم، خاک‌سپاری می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: مراسم تشییع و خاک‌سپاری همه شهدا، سه‌شنبه ششم دی‌ماه همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تعیین شده است. سردار کوشکی با بیان اینکه هشت شهید گمنام از شهدای عملیات‌های خیبر، بدر، کربلای پنج، والفجر مقدماتی، والفجر یک، بیت‌المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ هستند، ادامه داد: مراسم تشییع پیکر پاک این شهدا از میدان ارم به سمت میدان امام حسین(ع) در شیراز انجام 
خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی