[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

چه کسی جلوی اعتصاب در استقلال را گرفت؟، روزنامه شیراز نوین

خبر ورزشی/ استقلالی‌ها در حالی که هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند قید اعتصاب را زده و قبل از دربی تمریناتشان را منظم برگزار کردند.
بحران مالی در هفته‌های گذشته در استقلال به شکلی بود که هر روز خبر اعتصاب بازیکنان در رسانه‌ها منتشر می‌شد. بازیکنان از اینکه باشگاه با مدیریت جدید مطالباتشان را پرداخت نمی‌کند ناراحت بودند و حتی پیرامون اینکه دیگر تمرین نکنند در چند نوبت با یکدیگر صحبت کردند اما یک استقلالی‌ مانع از اعتصاب در این تیم شد.
طبق پیگیری‌های خبرنگار خبرورزشی از باشگاه استقلال، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال در چند نوبت با مدیران باشگاه برای دریافت مطالبات بازیکنان جلسه برگزار کرد و حتی به مسئولان باشگاه اعلام کرد بازیکنان این تیم روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.
ظاهراً حسینی از بازیکنان خواسته تا دربی به هیچ عنوان تمرکز خود را روی مسائل غیر فوتبالی نگذارند و به فکر تحریم تمرین نباشند. بازیکنان استقلال هم البته اهمیت دربی را درک کرده و به همین دلیل حسینی را همراهی کردند تا آبی پوشان قبل از دیدار با پرسپولیس وارد حاشیه نشوند. با همکاری بازیکنان و کاپیتان این تیم استقلال از یک حاشیه بزرگ در آستانه دربی پایتخت عبور کرد و حالا شنیده می‌شود قرار است مطالبات بازیکنان این تیم امروز به حسابشان واریز شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی