[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دربی تماشاگر خواهد داشت ، روزنامه شیراز نوین

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قرار است مسابقه دربی پایتخت با حضور تماشاگران برگزار شود.
به گزارش فوتبال 360، سرخابی‌های پایتخت روز سه‌شنبه 29 آذرماه در ورزشگاه آزادی تهران باید به مصاف هم بروند، مسابقه‌ای که شایعات زیادی درباره تغییر ساعت آن و البته حضور تماشاگران به گوش می‌رسید و حالا یک اظهارنظر رسمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، اخبار و حواشی مرتبط با دربی را به سمت و سوی تازه‌ای برد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی تلویزیونی در قطر، اعلام کرد که مسابقه دربی بهترین و در واقع پیشانی دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران است و ان‌شاالله با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. رئیس فدراسیون فوتبال در شرایطی از برگزاری مسابقه دربی با حضور تماشاگران خبر داد که پیشتر سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرده بود که هنوز شرایط برای حضور تماشاگران فراهم نشده است!
شورای تأمین استان تهران قرار است در زمینه برگزاری مسابقه دربی با حضور تماشاگران، تشکیل جلسه بدهد و در صورت نهایی شدن فرایند حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها، متعاقب آن باید منتظر خبرهای تکمیلی درباره چگونگی بلیت‌فروشی و البته میزان مجاز حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی ماند.
*ساعت دربی تغییر می‌کند؟
سهیل مهدی در گفت‌وگویی درباره تغییر ساعت مسابقه دربی در صورت حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: «گمانه‌زنی‌هایی در این مورد صورت گرفته بود؛ اگر به سمت شرایطی برویم که بتوانیم تماشاگر را روی سکو داشته باشیم امکان دارد در مورد ساعت برگزاری بازی تصمیم‌گیری جدید شود».
مهدی در واکنش به احتمال لغو مسابقه دربی به دلیل شرایط آلودگی هوای تهران توضیح داد: «قاعدتاً‌ آلودگی و وارونگی هوا همیشه موضوع پرچالش و پرریسک ما بوده، البته بحث حضور یا عدم حضور تماشاگران، میزان سطح آلودگی، مسائلی که پرخطر هستند یا اینکه تماشاگر نباید روی سکو باشد روی تصمیماتی که گرفته می‌شود تأثیرگذار است».
مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس قرار بود روز سه‌شنبه 29 آذرماه از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما به نظر می‌رسد با توجه به حضور احتمالی تماشاگران در ورزشگاه و البته آلودگی هوای شهر تهران، تصمیمات تازه‌ای در زمینه تغییر ساعت مسابقه دربی اتخاذ شود و باید دید در فاصله 72 ساعت تا برگزاری این مسابقه، چه تصمیماتی از سوی مسئولان ذی‌ربط اتخاذ و اعلام خواهد شد.
*سکوت «تاج» درباره شرایط تیم ملی شکست
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در کنار اعلام خبر حضور تماشاگران در مسابقه دربی، واکنشی هم به شرایط تیم ملی در جام جهانی داشت و توضیح داد: «جام جهانی بود و یک فوتبال بود، اما چیزی که ذهن تیم ملی را مشغول به خود کرده بود، ‌فوتبالی نبود. از عدم صعود به دور دوم جام جهانی هیچ کس خرسند نیست».
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به عدم عذرخواهی کارلوس کی‌روش گفت: «من مطلبی از قول ایشان خواندم که در آن عذرخواهی بود. او اعلام کرد که باید بهتر می‌بودیم و عذرخواهی هم انجام داد. فدراسیون فوتبال هم به عنوان مسئول اصلی فوتبال کشور از مردم عذرخواهی می‌کند».
تاج درباره ادامه همکاری با کی‌روش پاسخ داد: «من جلسه مفصلی با آقای کی‌روش داشتم و 2 طرف نظرات خودشان را بیان کردند و من هم به ایشان گفتم که باید صحبت جدی در این ‌باره داشته باشیم. بحث آقای کی‌روش یک بحث است و بحث انتخاب جایگزین برای او یک بحث دیگر. ما باید ببینیم نظر دوستان چیست. اگر گزینه ما داخلی است،‌ باید ببینیم چه کسی را انتخاب کنیم».
مهدی تاج در پاسخ به سؤالی درباره مطرح شدن نام فرهاد مجیدی و برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه‌های جانشینی کی‌روش گفت: «این افراد قابل احترام هستند. آقای مجیدی نتایج خوبی کسب کرده و قابل احترام است. برانکو هم قابل احترام است اما فدراسیون این‌طور به این ماجرا نگاه نمی‌کند و موضوع را پکیج می‌بینیم و شرایط را می‌سنجیم و تصمیم می‌گیریم».

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی