[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تبریک همتایان و همکاران آسیایی و اروپایی به شهردار شیراز، روزنامه شیراز نوین

شهرداران شهرهای دوست و خواهرخوانده و دبیرکل سازمان شهرها و پایتخت‌های اسلامی طی پیام‌هایی انتصاب محمدحسن اسدی شهردار شیراز را تبریک گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، شهرداران شهرهای دوست و خواهرخوانده و دبیرکل سازمان شهرها و پایتخت‌های اسلامی طی پیام‌هایی انتصاب محمدحسن اسدی شهردار شیراز را تبریک گفتند. در پیام آتیلا پترفی شهردار شهر پچ مجارستان، افزون بر اشاره به پیمان خواهرخواندگی دو شهر شیراز و پچ در سال ۱۳۹۵، آمده است: در طول دوستی هفت‌ساله، شیراز و پچ تعداد قابل‌توجهی برنامه مشترک را 
اجرا کرده‌اند. ما ارزش‌ها، داشته‌ها و گنجینه‌های فرهنگی، تاریخی و سنتی خویش را به یکدیگر معرفی نموده و به تبادلات تخصصی، فرهنگی و آموزشی پرداخته‌ایم. باعث افتخار است که شهر شیراز علاقه و پایبندی خود را به حفظ، تقویت و تسهیل رابطه خواهرخواندگی با شهر پچ نشان می‌دهد. 
کنستانتین یورکادیس شهردار نیکوزیا پایتخت قبرس، دیگر خواهرخوانده شیراز نیز در پیام خود ضمن تبریک انتصاب و آرزوی دوره مسئولیت موفقیت‌آمیز و پربار برای شهردار شیراز نسبت به توسعه بیش از پیش روابط دوستانه با شیراز ابراز امیدواری کرد. 
وهب سچر شهردار کلان‌شهر مرسین ترکیه و درک هیلبرت شهردار درسدن آلمان نیز در پیام‌هایی جداگانه ضمن تبریک انتصاب و آرزوی موفقیت برای شهردار شیراز، از تداوم همکاری‌ها با شیراز استقبال کرده‌اند. افزون بر این عمر عبدالله کادی، دبیرکل سازمان شهرها و پایتخت‌های اسلامی نیز طی پیامی مسئولیت جدید اسدی شهردار شیراز را تبریک گفته است. عبدالله کادی در مکاتبه‌ خود ضمن آرزوی پیشرفت مستمر، کامیابی و موفقیت روزافزون برای شهر شیراز، نوشته است: ضمن تبریک این اعتماد ارزشمند که شایسته آن نیز هستید، امیدواریم که همکاری و تعامل بین شیراز و سازمان OICC به منظور تحقق اهداف این سازمان که همانا خدمت به شهرها و پایتخت‌های اسلامی است، استمرار یابد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی