[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

وضعیت بحرانی استقلال با قراردادهای عجیب! ، روزنامه شیراز نوین

تسنیم/ اوضاع مالی باشگاه استقلال ‌این روزها مساعد نیست و راهکارهای مسئولان باشگاه برای گذر از ‌این دوره سخت نیز تاکنون نتیجه‌بخش نبوده است.
باشگاه استقلال علاوه بر‌ اینکه مشکلات مالی زیادی دارد با نبود منابع مالی نیز روبه‌روست و هنوز نتوانسته اوضاع نابسامان خود را بهبود ببخشد. اولین مشکل ‌این باشگاه، پرداخت قسط دوم پول رضایت‌نامه انتقال محمد محبی به سانتاکلارای پرتغال است. مسئولان استقلال ‌این پول را از طریق یک صرافی واریز کرده‌اند، اما تنها 90 هزار دلار از 230 هزار دلار آن تأیید شده است. باشگاه پرتغالی در نامه‌ای به استقلال اعلام کرده است در صورت عدم واریز مطالبات‌شان علاوه بر بازگشت محبی باید 600 هزار دلار جریمه نیز بدهند.
موضوع بعدی، عدم پرداختی به بازیکنان است. علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در یکی از جلسات تمرینی آبی‌پوشان از بازیکنان فرصت یک هفته‌ای خواسته بود که مطالبات آن‌ها را پرداخت کند، اما به دلیل عدم تأمین منابع مالی‌ این وعده محقق نشد. مدیرعامل استقلال در تلاش است با تأمین منابع مالی یا گرفتن وام بتواند بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند، اما هنوز در ‌این مورد توفیقی حاصل نشده است.
مسئله دیگری که باعث تعجب مدیران استقلال شده، رقم قرارداد برخی از بازیکنان است، به طوری که گفته می‌شود برخی از قراردادها پیش از فصل به طرز عجیبی افزایش داشته‌اند. ماجرا زمانی جالب می‌شود که رقم قرارداد بازیکن خارجی استقلال مثل کوین یامگا که کیفیت فنی‌اش را ثابت کرده، از برخی از بازیکنان داخلی کمتر است! بررسی برخی از قراردادها نیز نشان می‌دهد بازیکنی که حتی یک دقیقه هم در ترکیب استقلال بازی نکرده با قراردادی سنگین در فهرست آبی‌پوشان قرار گرفته است.
قرار است با تصمیم مدیریت باشگاه استقلال، یک تیم حقوقی ‌این قراردادها را بررسی کند، چرا که افزایش رقم قراردادها به نسبت سال گذشته همخوانی ندارد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی