[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

تجلیل از قهرمانان مدال آور ژیمناستیک استان فارس، روزنامه شیراز نوین

طی مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از مدال آوران رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی کشور تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی‌ و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، این آیین صبح دیروز ۲۷ آذرماه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، معاون توسعه ورزش، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز و رئیس هیئت ژیمناستیک استان فارس در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
در این آیین، حیدر صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عباسعلی توانا رئیس اسبق هیئت ژیمناستیک استان فارس گفت: بسیار خرسندیم که قهرمان ارزنده ورزش ژیمناستیک مسئولیت مدیریت این هیئت را برعهده دارد و اخلاق و منش سعیدرضا کیخا زبانزد اهل ورزش کشور است. مدیرکل ورزش و جوانان با تقدیر از افتخار آفرینی ورزشکاران ژیمناستیک در رقابت‌های قهرمانی کشور گفت: قهرمانی ورزشکاران باعث افتخار و ادامه مسیر قهرمانی تکلیفی است که با تلاش مربیان میسر می‌شود.حیدر صفرپور در ادامه با اشاره به ضعف سرانه ورزشی شهر شیراز گفت: در کنار ضعف سرانه با سالن‌های تخصصی مستهلک مواجه هستیم و بر اساس بررسی‌های انجام شده از سوی دفتر فنی و مهندسی اعتباری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان برای تعمیر این سالن‌ها نیاز است. وی افزود: بر اساس اعتبارات موجود سالن‌های نیازمند به تعمیر اولویت بندی و در جهت بازسازی آن‌ها اقدام خواهد شد. مدیرکل ورزش و جوانان در پایان گفت: مکلف به حمایت مالی از هیئت‌های ورزشی هستیم اما در این زمینه اعتبارات پاسخگوی کامل نیست و با برنامه‌ریزی انجام شده بر حسب عملکرد، هر هیئت مورد حمایت قرار می‌گیرد.در پایان این مراسم از حسین قانع، سعید الهی و علی اصغر وفایی مدال آوران استان فارس در رقابت‌های ژیمناستیک جوانان و بزرگ‌سالان کشور که در آذرماه ۱۴۰۱ برگزار شد تجلیل و قدردانی گردید.
در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور، حسین قانع، ژیمناست توانمند استان فارس در وسیله خرک حلقه به نشان طلا دست یافت.
سعید الهی دیگر نماینده تیم جوانان استان فارس، به مدال برنز وسیله خرک حلقه رسید. در روز دوم مسابقات نیز در بخش بزرگ‌سالان، علی اصغر وفایی نیز بر سکوی نخست این رقابت‌ها ایستاد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی