[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

سامان بیماران مزمن اعصاب و روان ، روزنامه شیراز نوین

در آیینی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بخش خیرساز ویژه بیماران مزمن اعصاب و روان در بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری، به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در آیین بهره برداری از بخش خیرساز ویژه بیماران مزمن اعصاب و روان در بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری، با تقدیر از خیران حوزه سلامت که در حوزه‌های مختلف با دانشگاه علوم پزشکی شیراز همراه هستند، کارهای خیران را ارزشمند و ذات و هویت این کارها را زیبا برشمرد.
دکتر «سید وحید حسینی» اضافه کرد: خیران حوزه سلامت با توجه به آگاهی از مسائل مختلف جامعه، در تعامل با دانشگاه ضمن شناسایی نیازمندی‌های موجود، در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده و در مسیر خدمت رسانی به بیماران مشارکت می‌کنند.
او افزود: خیران با رضایت قلبی در انجام کارهای خیر حضور دارند و این رضایت قلبی و درونی را خداوند متعال به آنها عطا کرده است.
رئیس دانشگاه با قدردانی از مسئولان بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری، مجمع خیرین تأمین سلامت فارس و خیرین حوزه سلامت، ادامه داد: بخش ویژه بیماران مزمن اعصاب و روان این بیمارستان در زیربنای ۳۷۰ مترمربع و با هزینه بیش از سه‌میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان راه‌اندازی شده و با ۲۰ تخت بستری، به بیماران خدمت رسانی می‌کند. 
دکتر حسینی در ادامه از تلاش‌ها و پیگیری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ساخت و بهره برداری بیمارستان ویژه اعصاب و روان در پردیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز واقع در شهر صدرا خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این پروژه بزرگ عمرانی هرچه زودتر به بهره برداری برسد تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به بیماران اعصاب و روان ارائه کنیم.
در این آیین همچنین از خیران مشارکت‌کننده در راه اندازی بخش خیرساز ویژه بیماران مزمن اعصاب و روان در بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری، تقدیر شد.
این آیین صبح دیروز بیست و هشتم آذر ۱۴۰۱، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور عالی رئیس دانشگاه، معاونان دانشگاه، مدیران ارشد دانشگاه، مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس، خیرین حوزه سلامت و مسئولان بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری، برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی