[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کاهش سوخت و مسافت ، روزنامه شیراز نوین

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از صرفه‌جویی سالانه حداقل ۳هزار میلیارد تومان سوخت در مسیر آزادراه شیراز- اصفهان خبر داد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حاشیه بازدید از مراحل پایانی آزادراه شیراز- اصفهان، بیان کرد: بازدید کارشناسانه با دید بهره برداری از ابتدا تا انتهای این پروژه انجام شده است. او با بیان اینکه بیش از ٩٦ درصد عملیات اجرایی این پروژه به اتمام رسیده و تنها بخشی از آسفالت آن باقی مانده است، افزود: نصب علائم و برقراری شرایط عبور و مرور خودروها و همچنین خط کشی مسیر انجام شده و در حال حاضر با همراهی مجموعه راهداری و پلیس، نصب علائم تکمیلی و ایمنی در حال انجام است.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تلاش ما بهره برداری از این پروژه پیش از ایام نوروز است؛ چراکه در صورت عدم افتتاح با تأخیر مواجه خواهیم شد. خادمی همچنین خواستار برگزاری جلسه‌ای در راستای هماهنگی چگونگی خدمات دهی در مسیر این پروژه از جمله پلیس و برقراری امنیت، استقرار پایگاه اورژانس و هلال احمر، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و... شد. او گفت: جلساتی هم با سرمایه‌گذار و وزارت دفاع نیز برگزار کرده‌ایم. آزادراه شیراز- اصفهان کار سنگین و بزرگی بود که توسط وزارت دفاع و سرمایه گذار اجرایی شد. مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه برنامه ریزی شده که با استقرار سیستم‌های سوخت موقت، بهره برداری انجام شود، عنوان کرد: از آنجا که این آزادراه بلندترین آزادراه کشور محسوب می‌شود، ضروری است که با همکاری سازمان برنامه و بودجه، اعتباری برای تجهیزات باقی مانده تزریق شود. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی