[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اعتماد شهروندان منجر به کلاهبرداری ۲۴میلیاردی شد ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی «اقلید» از دستگیری خانمی که با وعده فروش خودرو کمتر از قیمت کارخانه مبلغ 24میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
سرهنگ «مراد صارمی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه خانمی با چرب‌زبانی با عنوان «فروش خودرو کمتر از قیمت کارخانه» به صورت نقد و اقساط از آنها کلاهبرداری کرده است، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که متهم با این ترفند تاکنون مبلغ 24میلیارد ریال از حدود 10 نفر از شهروندان اخذ کرده و بدون اینکه خودرویی تحویل آنان بدهد، اقدام به کلاهبرداری کرده است. فرمانده انتظامی اقلید بیان داشت: مأموران تحقیقات خود را آغاز کرده و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهمه را در یکی از محله‌های این شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ صارمی با بیان اینکه متهم تاکنون به 24میلیارد ریال کلاهبرداری از 10 شهروند اقرار کرده و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: افرادی که به این صورت از آنها در شهرستان اقلید کلاهبرداری شده است، جهت تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به کلانتری «12 فلسطین» واقع در میدان امام حسین(ع) مراجعه کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی