[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

کوار در اولویت سامان‌دهی اتباع خارجی قرار گرفت، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با اشاره به حضور اتباع خارجی در شهرستان کوار و نزدیکی این شهرستان به شیراز گفت: اولویت سامان‌دهی اتباع خارجی در استان فارس، این شهرستان است.
به گزارش دریافتی روز سه‌شنبه از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، صادق رضادوست در سفر به استان فارس در جلسه شورای تأمین شهرستان کوار، تشدید برخورد با کارفرمایانی که اتباع خارجی غیرمجاز را به کار می‌گیرند، خواستار شد.
در ادامه این نشست، در خصوص سامان‌دهی مطلوب تر اتباع خارجی شهرستان کوار تصمیماتی اتخاذ شد و بر لزوم برخورد قانونی با اتباع غیرمجاز و همچنین اتباعی که کارت اقامت دارند ولی تردد غیرمجاز به این شهرستان دارند، تأکید شد.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در ادامه این سفر با خانواده شهدای مدافعان حرم در شهرستان کوار دیدار کرد.
وی در حاشیه حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان عنوان کرد: خانواده شهدای مدافع حرم همواره مورد تکریم خواهند بود و یاد و راه این شهدای عالیقدر و دیگر شهدای انقلاب اسلامی با بصیرت ادامه دارد.
رضادوست همچنین با حضور در مدرسه ویژه دانش‌آموزان اتباع افغانستانی و ایرانی در شهرستان کوار، از کلاس‌های درس این مدرسه و روند آموزشی دانش آموزان 
بازدید کرد.
در ادامه این سفر که با همراهی مدیرکل امور اتباع خارجی استانداری فارس انجام شد، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور از مهمانشهر شهید بهشتی سروستان که خانواده‌های پناهنده افغانستانی در آن حضور دارند، بازدید و دستورهایی برای بهبود وضعیت مهمانشهر 
صادر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی