[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

۲۰ درصد تخفیف عوارض ساختمانی تا پنجم دی‌ماه، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز گفت: همه مؤدیان که اقدام به پرداخت عوارض ساختمانی ملک خود کنند، می‌توانند از ۲۰ درصد تخفیف عوارض شهرداری تا پنجم دی‌ماه استفاده کنند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، امید گشتاسبی گفت: شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض نوسازی ملک خود اقدام کنند، علاوه بر استفاده از تخفیف ۱۰درصدی خوش‌حسابی، می‌توانند در جشنواره بزرگ مؤدیان خوش‌حساب پرداخت‌کنندگان عوارض نوسازی، خودرو و صنفی با بیش از ۳۰ ریال جوایز ارزنده شرکت کنند. مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز گفت: همه مؤدیان که اقدام به پرداخت عوارض ساختمانی ملک خود کنند، می‌توانند از 20 درصد تخفیف عوارض شهرداری تا پنجم دی‌ماه استفاده کنند.
او بیان کرد: شهروندان برای آگاهی از سایر تخفیف‌های عوارض ساختمانی نسبت به میزان مبلغ پرداختی، می‌توانند به درگاه الکترونیکی شهرداری شیراز به نشانی shiraz.ir مراجعه کنند. او ادامه داد: شهروندانی که قادر به پرداخت عوارض نوسازی ملک خود به‌صورت نقدی نباشند، می‌توانند این عوارض را در چهار قسط سه‌ماهه به شهرداری پرداخت کنند. مدیرکل تشخیص درآمد و وصول مطالبات شهرداری شیراز اظهار کرد: این فرصت برای اولین بار برای تسهیل امور شهروندان شیرازی توسط شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر به وجود آمده است. گشتاسبی تصریح کرد: مؤدیانی که هزینه پسماند و آتش‌نشانی ملک خود را تا پایان سال ۱۴۰۱ پرداخت کنند نیز مشمول ۲۵ درصد تخفیف می‌‌شوند. او با بیان اینکه در پرداخت به‌صورت اقساطی هیچ مبلغی بابت سود تقسیط به مبلغ عوارض و بهای خدمات موضوع این مصوبه اضافه نشده، خاطرنشان کرد: شهروندان درصورتی‌که نیاز به صدور مفاصاحساب دارند، باید اقدام به تسویه‌حساب کامل ملک خود کنند.
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز گفت: مؤدیانی که تا پایان سال عوارض نوسازی اعم از معوق و سال جاری ملک خود را پرداخت کنند، مشمول بخشودگی جرائم دیرکرد سال‌های گذشته شده ‌و درصورتی‌که عوارض نوسازی خود را پرداخت نکنند، به ‌موجب قانون مشمول 9 درصد جریمه دیرکرد به ازای هر سال می‌شوند. این مقام مسئول در شهرداری شیراز یادآور شد: شهروندان می‌توانند جهت پرداخت عوارض ملک خود به مناطق یازده‌گانه شهرداری یا درگاه الکترونیکی شهرداری شیراز به نشانی eshahr.shiraz.ir و یا برنامه کاربردی سرو مراجعه کنند. گشتاسبی از شهروندان دعوت کرد تا از شرایطی که اکنون برای تسهیل امور به وجود آمده، نهایت بهره‌مندی را برده و عوارض نوسازی و هزینه خدمات ملک خود را پرداخت کنند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی