[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

برق پایدار اولویت اصلی صنعت است ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه با فرماندار شهرستان خنج خبر داد: تأمین برق پایدار شهرک صنعتی اولویت اول شرکت شهرک‌های صنعتی است. 
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان برای تأمین زیرساخت‌ها تا ورودی شهرک صنعتی خنج تأکید کرد و گفت: در این زمینه مهم‌ترین مشکل این شهرک صنعتی تأمین برق است که در تلاشیم این مشکل رفع شود.
سید مصطفی هاشمی در دیدار فرماندار شهرستان خنج گفت: بخشی از عملیات اجرایی خط اختصاصی برق این شهرک صنعتی از محل پست برق خنج توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اجرا شده و برای تکمیل این طرح که جزء مصوبات سفر ریاست محترم جمهور است، در حال رایزنی و انعقاد تفاهم نامه با شرکت توزیع برق فارس هستیم تا شاهد تسریع در بهره برداری از طرح باشیم.
وی با اشاره به اجرای 4 طرح عمرانی و زیرساختی شامل زیرسازی، جدول‌گذاری، ساختمان نگهبانی و پل بتنی با 80میلیارد ریال اعتبار در شهرک صنعتی خنج گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها وضعیت زیرساخت‌های این شهرک صنعتی به شرایط مطلوب‌تری می‌رسد.
هاشمی افزود: هم اکنون آب این شهرک صنعتی تأمین شده و شبکه‌های داخلی برق و آب در حال اجراست.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه هم اکنون 16 سرمایه گذار در این شهرک صنعتی قرارداد انعقاد کرده اند، گفت: امیدواریم با بهره برداری از خط اختصاصی برق بتوانیم جواب‌گوی سایر سرمایه گذاران باشیم.
هاشمی تصریح کرد: ایجاد شهرک صنعتی خنج با هدف ایجاد زیرساخت‌های استقرار واحدهای صنعتی و اشتغال پایدار در این شهرستان و ظرفیت‌سازی به‌منظور جذب سرمایه‌گذار برای توسعه صنعتی انجام‌ شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: این شهرک صنعتی بسترهای لازم را برای جذب سرمایه‌های فعالان اقتصادی شهرستان خنج در سایر نقاط کشور و نیز سرمایه‌گذاران خنجی مقیم کشورهای حاشیه خلیج‌فارس فراهم کرده است.
هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه شهرک صنعتی خنج دارای 94 هکتار مساحت است، گفت: در فاز نخست این شهرک 20 هکتار زمین صنعتی برای استقرار واحدهای صنعتی فراهم‌ شده که در این بخش ظرفیت استقرار 53 واحد تولیدی و صنعتی با پیش‌بینی اشتغال 263 نفر فراهم ‌شده است.
این مقام مسئول بیان کرد: امیدواریم این شهرک صنعتی بتواند زمینه جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنعتی و اشتغال را در شهرستان خنج فراهم کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی