[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بدون مشارکت توسعه زیرساخت‌ها ممکن نیست، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان قیر و کارزین، بر اهمیت مشارکت بین بخشی در توسعه زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان 
تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه در ادامه برنامه سفر دیروز خود به مناطق جنوب غرب استان فارس، عازم شهرستان قیروکارزین شد و ابتدا با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این دیدار با بیان اینکه تیم مدیریتی دانشگاه با نگاه ویژه به ارتقای سطح بهداشت و درمان استان به ویژه در مناطق محروم، در قالب یک تیم نظارتی به صورت منظم و مستمر از حوزه سلامت شهرستان‌های استان بازدید می‌کنند، گفت: در این بازدید‌ها چالش‌ها و موانع برای ارتقای سلامت مردم بررسی و راهکاریی برای رفع آنها ارائه می‌شود.
دکتر «سید وحید حسینی» با بیان اینکه مسئولان و کارکنان حوزه سلامت، تمامی تلاش خود را برای ارائه و ارتقای خدمات بهداشت و درمان به کار می‌بندند، گسترش زیرساخت‌های سلامت را نیازمند مشارکت بین بخشی دانست.
او با اشاره به ارتقای شاخص‌های سلامت اظهار کرد: با وجود تحریم‌های بین‌المللی، جمهوری اسلامی ایران در بحران ویروس کرونا جزو بهترین کشورهای دنیا در مدیریت و کنترل بیماری بوده است.
مسئول ارشد حوزه سلامت هدف نهایی از اقدامات انجام شده را خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم خواند و خواستار حمایت بیش از پیش امام‌جمعه و فرماندار برای پیشبرد اهداف حوزه سلامت شد.
دکتر حسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: در مجموعه دانشگاه برای اجرای صحیح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تلاش‌های بسیاری می‌شود و ضرورت دارد با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، ائمه جمعه و جماعات با آگاهی بخشی به مردم نسبت به ضرورت تحقق اهداف این برنامه، در این زمینه مشارکت داشته باشند.
حجت الاسلام «محمدرضا صداقت» امام جمعه شهرستان قیر و کارزین نیز با اشاره به تغییرات ایجاد شده در حوزه سلامت شهرستان، دستاورد این امر را افزایش رضایتمندی بیماران و مراجعان دانست و بر توسعه خدمات این حوزه با هدف رفع نیاز به اعزام بیماران به دیگر مناطق تأکید کرد.
او با اعلام حمایت بیش از پیش از مجموعه سلامت گفت: موفقیت حوزه‌های مختلف در کشور، موفقیت نظام است و باید برای این امر تلاش کرد.
فرماندار شهرستان قیروکارزین نیز با تشکر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس تلاش برای ارتقای سلامت مردم و قدردانی از اقدام جهادی مدافعان سلامت به ویژه در بحران ویروس کرونا گفت: نتیجه تمام تلاش مسئولان در راستای خدمت به مردم است و باید برای افزایش میزان رضایتمندی مردم تلاش کرد.
«مسلم رحیمی» با اعلام حمایت مجموعه فرمانداری شهرستان قیروکارزین از روند ارتقای خدمات بهداشت و درمان مردم منطقه، خواستار نگاه ویژه مسئولان دانشگاه به حوزه سلامت شهرستان قیروکارزین برای تسهیل در دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی