[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تخفیف ۲۰درصدی عوارض نقدی ساختمانی و اصناف شهرداری شیراز، روزنامه شیراز نوین

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: مؤدیانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساختمانی و اصناف خود تا ۵ دی‌ماه سال جاری اقدام کنند، مشمول ۲۰ درصد تسهیلات تشویقی شهرداری شیراز خواهند بود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، سعید مصفا از اعطای تخفیف ۲۰درصدی عوارض نقدی ساختمانی و اصناف خبر داد.
وی با اعلام این خبر افزود: مؤدیانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساختمانی و اصناف خود تا ۵ دی‌ماه سال جاری اقدام کنند، مشمول ۲۰ درصد تسهیلات تشویقی شهرداری شیراز خواهند بود. معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز تصریح کرد: این تخفیف تنها شامل آن دسته از مؤدیانی است که بدهی خود را به صورت نقدی و یکجا پرداخت کنند. مصفا بیان کرد: مهلت بهره‌مندی از کاهش ۲۰درصدی محدود و غیرقابل‌تمدید است و این اقدام تنها در راستای اتخاذ سیاست‌های حمایتی و تشویقی برای رونق ساخت و سازهای شهر شیراز و ارائه تسهیلات لازم در این خصوص و وصول درآمدهای شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۱ صورت گرفته است.
او مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض و بهای خدمات را عامل افزایش راندمان خدمات شهری دانست و خاطرنشان کرد: بدیهی است پرداخت به هنگام عوارض، علاوه بر ایجاد اقتصادی پویا و پایدار، مسیر دستیابی کلان‌شهر شیراز به شاخصه‌های توسعه‌یافتگی را هموار ساخته و روند گسترش زیرساخت‌های عمرانی، رفاهی و خدمات شهری را سرعت می‌بخشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی