[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

لازمه احیای واحدهای صنعتی همکاری دستگاه‌های متولی است، روزنامه شیراز نوین


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با اشاره به اهمیت حمایت از تولید ملی گفت: لازمه احیای واحدهای صنعتی و تولیدی راکد، عزم جدی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل چهارشنبه ۳۰ آذر در بازدید از شهرک صنعتی شهید مصلحیان شهرستان کازرون، یکی از راه‌های اشتغال‌زایی و احیای واحدهای صنعتی شهرستان را در همکاری جدی و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها با قرارگاه صنعتی دانست.
وی با اشاره به نرخ بیکاری شهرستان کازرون، رفع موانع از واحدهای تولیدی را در اولویت برنامه‌های سپاه برشمرد و تسریع در امور و عملیاتی کردن برنامه‌ها در راستای رفع موانع صنایع با تمام توان و امکانات را دارای اهمیت بالایی دانست و گفت: بدون تردید اهتمام مدیران دستگاه‌ها باید کمک به تولید و رفع دغدغه‌ها و موانع بخش تولید باشد و البته خواسته‌ها و انتظارات صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی هم باید در چهارچوب قانون و مقررات باشد. مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون نیز با بیان اینکه تلاش مجموعه بسیج فراهم کردن بستر مناسبی برای جهش تولید و مانع‌زدایی است، گفت: اولین اولویت ما این است که واحدهایی که بخش زیادی از مسیر تولید را طی کرده‌اند اما تعطیل یا نیمه تعطیل هستند را دوباره به چرخه تولید بازگردانیم. محمدجعفر شفیعی با بیان اینکه شهرک‌ صنعتی شهید مصلحیان کازرون با مشکلات زیادی مواجه است، اضافه کرد: مسئله مالیات، ارزش افزوده، مواد اولیه، بانک‌ها و اقساط عقب افتاده، همه موانع سد راه جهش در بخش صنعت و معدن است.
مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون گفت: تا زمانی که اولویت اول دستگاه‌های متولی، بهبود فضای کسب و کار نباشد، هیچ اتفاقی را در این زمینه شاهد نخواهیم بود. او گفت: با رونق تولید علاوه‌ بر اشتغال‌زایی، حرکت اقتصاد به سمت توسعه و آبادانی شتاب می‌گیرد؛ اما چنانچه واحدی از چرخه تولید بازماند، بی‌شک مشکلات و موانع بزرگی پیش روی آن قرار می‌گیرد. شفیعی با بیان اینکه شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی احصاشده به صورت کارشناسی در قرارگاه صنعتی بررسی می‌شوند، گفت: در قالب طرح‌های مختلف، عارضه‌یابی‌ها و پایش‌های لازم توسط گروه جهادی شهید مصلحیان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون انجام شده است. این مقام مسئول گفت: با تشکیل تیم‌های مشاوره ای و متخصص بسیجی در قالب کلینیک صنعت و معدن، می‌توان گام مثبتی را برای رفع موانع و جهش تولید در صنایع شهرستان به همت دستگاه‌های مرتبط و اعضای محترم قرارگاه صنعتی برداریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی